Tweak Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har lyst til å kjøpe meg en doppler til sommeren. Jeg kommer bare på navnet Angelsound, men jeg har hørt at det finnes flere typer? Noen som har erfaringer? Hva er bra/dårlig med de ulike? Og pris? Er bare 5 uker, men dersom jeg skal bestille fra utlandet så kan det jo ta litt tid med frakt... Så jeg vil være ute i god til og få den til ferien. Reiser på ferie omtrent når jeg er 10 uker og det hadde vært kos å ha den med på tur. :-)
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Hei:) Jeg fikk min babysound i posten i dag. Den fungerer kjempebra! Jeg er 10+3 i dag og hører hjertelyden klart. Det står på displayet hvor mange hjerteslag i minuttet det er. Det er den eneste jeg har prøvd, så jeg har ikke noe å sammenlikne med, da. Bestilte den fra finn.no hos et selskap som selger medisinsk utstyr.
Tweak Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 Er det høretelefoner eller er det høytalere? Kunne en ha koblet på PC-høytalere om en ville?
hæppi;) Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Og jeg lurer på hva den het og hvor mye den koster?
Mamma_til_isabella Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Sniker litt her jeg! men jeg har angelsound og er kjempe fornøyd med den. Den har høretelefoner og kabel så den kan kobles til pc og ta opp lyden:)Den er veldig følsom og vi hørte hjertelyden i uke 11. Anbefales ikke å bruke doppler før 10 uker så vær obs med det! Betalte 250 kr for vår inkl frakt.Bestilte den på e-bay og valgte den fra korea.Den kom i posten etter 4 dager så vi var super fornøyde. Betryggende å ha i svangerskapet:)og ikke skadelig å bruke.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Har en Babywatcher som kan brukes fra uke 10-12 (eller når livmoren kommer opp av bekkenet) - kjøpte den brukt på nettet (finn.no) til 500,- Er kjempefornøyd!!! Lykke til =) Klem fra
hæppi;) Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Bra å høre at det finnes flere bra alternativer;). Bare kom til å tenke på-jeg venter tvillinger, og da kan det kanskje bli litt tullball å holde styr på de forskjellige hjertelydene?
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Det var med øreplugger og en ledning som jeg tror er for å koble til høytalere. Jeg brukte den ledningen vi allerede har stående i forsterkeren til å få den på høytaler. Den heter Baby Aound Pocket Fetal Doppler (modell og den kostet 499, men det ble 624 med frakt(den ble levert på døren, ved signatur). Her finner dere den og kontaktinformasjonen til selskapet: www.fosterlyd.no klem fra meg:)
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 12. mai 2009 #10 Skrevet 12. mai 2009 hehe..opps.. ikke Baby Aound, men Baby Sound
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå