Gå til innhold

Jeg er bare 21+2 dager på vei, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Jeg føler meg så stor allerede! Syntes allerede det er tungt å bøye seg for å ta på sko!!! Ser jo at jeg ser stor ut...

Var på Ul i uke 19, da sa de at baby hadde perfekt størrelse og alt var fint! Da jeg var hos legen nesten to uker etter måtte ho måle magen to ganger, for ho fant ut at ho hadde tatt feil første gangen. Andre gang fikk ho målinga litt mindre, men likevel OVER det grønne feltet! Hva kan være grunnen til det når jeg VET at ungen ikke er stor... Kan det ha noe med at dette er tredje gangen jeg går gravid på relativt kort tid eller? Noen som har peiling? Eller egne erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen kommer raskere om du har vært gravid før:)

Skrevet

så da er dette helt normalt da? Var ikke sånn med andremann skjønner du...

Skrevet

Ja,det er ikke unormalt:)Nå er det jo ikke lenge siden du var på ultralyd heller.Hvordan ligger sf målene dine da?

Skrevet

Hei

Eg var hos lege igår, var da 21+5. Mitt magemål var og rett over det grønne feltet. Legen sa eg ikkje skulle bli bekymra for at det låg over, for det gjorde ganske mange. Eg er heller ikkje så høg av meg, men usikker om dette har noko å sei. Legen kunne og fortelle at det jobber med utbedringar på skjemaet og at denne kurven kjem til å bli endra.

Skrevet

først målte ho 25 (!!!!!) cm, men da ho målte igjen fikk ho det ned i 21 cm... Da car jeg 20,5 uker!

Skrevet

Husk at det viktige er at bebisen følger sin egen kurve.Jeg har også ligget helt ytterst alle gangene men min baby ligger på minus 2% så alt er fint.

Skrevet

Men da ligger du vel akkurat på ytterkanten da eller?

Har du målt flere ganger tidligere hvor den har ligget på samme punkt?

Skrevet

jeg har målt ei gang, og da lå jeg innenfor "normalen" ... Så må vel bare se hvordan det utvikler seg! Bare så rart når jeg har har vært så gjennomsnittlig de andre to gangene.. men men =)

Skrevet

Og tusen takk for svar alle sammen! Godt å se at det ikke bare er meg =)))

Skrevet

Jeg var ganske stor forrige gang, og det viste seg at jeg hadde veldig mye forstervann... trenger ikke ha noe med babyen å gjøre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...