Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er 8 uker på vei og lurer på om det kan være noe fare ved å kjøre noen karuseller. Elsker karuseller og skal på tusenfryd i dag. Men hvis det kan utgjøre noe fare for den lille i magen så sitter jeg heller og spiser sukkerspinn og ser på=)

Er det noen som erfaring ang dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker at tivolisesongen er i gang ja, for det er tredje innlegget om karuseller i dag, he he.

Men det gjengse svaret har vært at karuseller og sånn ikke er bra når en er gravid... Så sukkerspinn høres tryggest ut :-D (nå fikk jeg lyst på sukkerspinn!)

Skrevet

så at det var flere tråder ang tivoli etter jeg hadde lagt ut denne... Har rådspurt meg litt rundt omkring og alle sier at sukkerspinn høres tryggest ut... sukkerspinn er godt=)

Skrevet

Det står på alle attraksjonene på Tusenfryd om du kan ta dem eller ikke - man kan faktisk ikke ta så mange når man er gravid nei...

Dessverre tok jeg Rollercoaster når jeg var gravid med datteren min - anbefales IKKE!!!!!!! Det gikk bra med den lille spiren, men jeg ble kjempedårlig, turen var rett og slett "ekkel" - ett tegn på at det ikke var så lurt ja... så ikke skiltet før jeg satte meg i berg-og-dal-banen og ble låst fast... så huff - det var kjempedumt, men heldigvis gikk det bra, men som sagt er absolutt IKKE Å ANBEFALE!!! Gå heller rundt og spis is og popkorn og sukkerspinn, hehe =)

Det står skilt om at man ikke skal ta karuseller/de forskjellige attraksjonene om man enten er gravid, har hjerteproblemer, rygg/nakke problemer osv...

Lykke til =)

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...