♥Snulder Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Har alle rømt landet??? Her er alt vel, men himla mye å henge fingrene i!! Årets verste dag for voksne (min mening seff..) er gruelig nærme.... og vesla vår NEKTER å ha på bunad!!! Det skal være penkjole og den skal være råååsa!! Problemet er at mor ikke finner rååååsa kjoler som blir godtatt! Pr. dags dato sitter jeg med 4 kjoler som er fine...men ikke fine nok!!! Håper sommeren blir varm og lang slik at de kan brukes etterhvert:=) Og har noen fått med seg at trassalderen er på sitt verste mellom 3 og 4 år????? Guri gropa som jentungen har slått om den siste mnd!!!! Hjæææælp!! Ellers så er alt greit altså;=D Miss you all!!
Reveenka Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Rømt og rømt, fru Blom.... c",) Har lissom vært litt datasky det siste, har hverken vært her eller der egentlig - bare hjemme som gressreveenke siden mannen min er dagesvis borte av gangen på jobb. Så jeg årner i vei med bespisning, bekledning, skoleskyss, henting/bringing, trening, klamper, lekser og så videre... c",) Når endelig alle revungene er i senga, sviner jeg ac på sofaen med en god bok og nada pc, tv eller telefon c",) Er forresten helt enig når det gjelder kommende høytidsdag...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Nei ikke i det hele tatt:-) Men fint vær, oppladning til 17. mai og litt annet å henge fingrene i, gjør vel at tastaturet ikke prioriteres. Trassalder???? Neeeeeeei det har vi ikke sett.... Gøy med mange sommerkjoler da, kanskje du kan få en jente til så noen kan arve;-DD
Reveenka Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Haha, arve du lissom - morsom du! Vedder en tier på at Snulder ikke skal ha fler c",)
♥Snulder Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2009 Helt riktig Reven!!! Her har vi unger så det holder livet ut;=D
Ronja65 Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Ufff ikke si at det blir verrrrreeee!!!! Slår et slag for en super fin kjole sommer i år....for her er ikke bokser populære uansett vær!!!!!
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 Rømt? Tja,på en måte.hehe. Men kom da tilbake."hjemme best". Men jeg kan bare si,trassen varer og varer...sukkh. Har problem med ene jenta. Her skal lua på om d er 30 grader. Redselen for øra sitter i. Å om jeg tar den,så har hun ei på lur å smetter på seg..Håper d løste seg til d beste.hehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2009 #9 Skrevet 18. mai 2009 Har ikke rømt, bare stengt igjen vinduer og dører:-) Grunn? Pollen:-) Men ærlig talt altså Snulder. Skal det stakkars pikebarnet gå uten rååååsa kjole? Går ikke an det vel:-)))))) Håper dagen i går var lite traumatisk og at alle hjerter gledet seg:-)
Gummelillan Skrevet 6. juni 2009 #10 Skrevet 6. juni 2009 Ja, her har det da blitt mistenkelig stille?!!!! Hvor er dere alle???? Noen på vei til varme strøk, men hvor er dere andre????? Hm...... Ser ut som om jeg er skikkelig innleggsdødaren her på siden. Tror nå snart alle innlegg har meg som siste nick ;-)))) Kanskje jeg skal ta et hint og finne meg en bok jeg også....? PS! Ble det fin rosa kjole som ble godtatt til slutt???????? Her var vi varme i bunad hele gjengen ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå