Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Dere som fullammer - hvordan ser bæsjen til småttassene ut? Minis bæsj har inntil nylig vært gule og med hvite korn i, mens nå (etter at han plutselig bæsjer sjeldnere) er den blitt veldig flytende og uten disse kornene og litt mer gøggen på fargen. Er det normalt, eller? ...alt man skal bekymre seg for, liksom ;oD
eplejente Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Gutten min er 2 mnd, og når det går 2 dager siden han bærsja forrige gang, så er den sånn sennepsgul med hvite korn i som du beskriver, men når det går lenger tid mellom bærsjingen, alt fra 5 dager til en uke så er bærsjen litt mørkere og uten de hvite kornene, men faktisk litt mer seig, ikke mer flytende. Vet ikke hva som er normalt, men sånn er det nå ihvertfall her i huset..
Mjølkekua Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Høres ganske normalt ut, og det skal vel litt til at noe er "feil" når et barn er mm ernært. Min lille gutt fikk mer seig og mørkere (sånn brun, gul, grønnaktig) farge på bæsjen etter ca 2-3 mnd. Da kom den også skjeldnere.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2009 Kan ikke si jeg bekymrer meg _veldig_ mye, men må liksom bare sjekke med omverdenen av og til ) Og det at den har blitt så mye mer flytende - den trekker nesten inn i bleia (fløtekonsistens liksom). Men han får jo bare mm og jeg syns ikke jeg har spist noe rar mat heller )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå