Gå til innhold

Vilde, Marie(a) eller Sara?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøster heter Emma. Eller har dere andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes emma og marie (a) passer jeg. så synes jeg de navnene er fine og. sara er ganske fint, men ikke like fint. hehe..

vilde, nei det liker jeg ikke..

hva med... emma og sofie?

Skrevet

emma og natalie? emma og martine? emma og elise? emma og emilie? emma og hanne? emma og tara? emma og rikke, evnt henrikke?

Skrevet

Jeg likte Marie best.

Skrevet

Alle navnene er kjempefine, men jeg tror jeg ville unngått et navn til som slutter på -a. Vilde er (litt) mer brukt enn Marie, så jeg ville gått for Marie: )

Skrevet

I og med at Maria er i nær slekt med marie, og er verdens mest brukte navn, hadde jeg gått for Vilde. Sara er for vanlig og. Men det er nå Emma og, så det er jo ikke sikkert det er så viktig.. Men Vilja eller Vilda?

Ikke sååå vanlige liksom..

Skrevet

Marie. fint navn. Det heter jenta mi: )

Skrevet

Vilde synes jeg er fint :) :)

 

Det heter jenta mi ;)

Skrevet

jeg lurer faktisk litt på å kalle jenta mi Vilde Marie, så jeg syntes begge de navnene er fine =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...