Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Storesøster heter Emma. Eller har dere andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 synes emma og marie (a) passer jeg. så synes jeg de navnene er fine og. sara er ganske fint, men ikke like fint. hehe.. vilde, nei det liker jeg ikke.. hva med... emma og sofie?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 emma og natalie? emma og martine? emma og elise? emma og emilie? emma og hanne? emma og tara? emma og rikke, evnt henrikke?
prebs Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Alle navnene er kjempefine, men jeg tror jeg ville unngått et navn til som slutter på -a. Vilde er (litt) mer brukt enn Marie, så jeg ville gått for Marie: )
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 I og med at Maria er i nær slekt med marie, og er verdens mest brukte navn, hadde jeg gått for Vilde. Sara er for vanlig og. Men det er nå Emma og, så det er jo ikke sikkert det er så viktig.. Men Vilja eller Vilda? Ikke sååå vanlige liksom..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Vilde synes jeg er fint :) Det heter jenta mi
FlightlessBird Skrevet 12. mai 2009 #10 Skrevet 12. mai 2009 jeg lurer faktisk litt på å kalle jenta mi Vilde Marie, så jeg syntes begge de navnene er fine =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå