Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Jeg mottok nettopp babysounden som jeg har bestilt. Fant hjertelyden ganske fort, og den lå på mellom 150-170. Er 10+3 i dag. Vi skal fortelle det til jenta vår i dag, og la henne høre på.. Gleder meg sånn! Tror jeg må gå og høre litt til..hihi;)
❤Lille håp❤ Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 hvor bestilte du denne babysounden og hva er pris på noe sånt ?
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Jeg fant den i en annonse på finn.no, men du finner den på www.fosterlyd.no. Der er også kontaktinformasjonen, dersom du ønsker å bestille. Den kostet 499 kr, men det ble 624 med frakt. På denne så kan du høre hjertelyden fra ca. uke 10-12. Jeg hørte hjertelyden kjempegodt.. veldig koselig!! Jeg har lest her inne om andre som har bestilt angelsound på e-bay og er fornøyd med det. Det er billigere å bestille der.. så en som hadde betalt 250 kr for en fra Japan.(så det i går etter jeg hadde fått min:/ ) Jeg anbefaler i alle fall å kjøpe en, for det er såå koselig å høre. Vi satt her i går med hjerteslag på høytalerne og hørte på. Datteren vår ble rå-imponert;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå