Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar noen solarium? Føler meg temmelig hvit. Og for meg har alltid litt farge på kroppen vært forbundet med å føle seg vel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar ikke solarium.Legen min anbefalte meg og ikke gjøre det.Og uansett tror jeg ikke ryggen og bekkenet mitt ville hatt de tnoe godt der:P Solen ute tar jo ganske bra nå da:)Sett deg i en lun krok en dag det er fint vær og vips så har du fått farge:)

Eller kjøp en god selvbruningskrem:)

Skrevet

har begynt å få vondt i ryggen og. og når jeg kjører bil pleier jeg å sette på det varmegreiene i sete å føler meg bedre i ryggen etterpå. lurte på om varmen i solariumet kunne hjelpe. Ja får kanskje benytte meg av solen ute. men jeg har så pollenallergi. å har ikke begynt å tatt medisiner ennå..

Skrevet

Om du også ikke har helt fin rygg tror jeg at jeg ville holdt meg unna.De sengene er jo ikke akkurat videre gode å ligge på:P

Huff da og nå som det er stor sessong av pollen.Merker det jeg også.

Men kjøp deg en god peeling og en god selbruningskrem så blir du fresh med en gang;)

Skrevet

Jeg gjorde det fram til jeg synes det ble for ubehagelig å ligge på ryggen+ at det ble for varmt. Nå har jeg gått over på selvbruningskrem, føler meg like vel med det:)

Skrevet

kanskje jeg får prøve selvbruningskrem:)

JA huff pollen er ødeleggende på sommeren. pleier å ta sånn kortisonsprøyte. men får ikke lov av legen å ta den nå. og prøver å vente lengst mulig med å ta allergitabletter. synd at pollensesongen startet så mye tidligere i år enn f.eks ifjor:(

Skrevet

Ja,det er noe skikkelig dritt.Gå rundt med konstant tett nese og kløende øyne.Har du prøvd sånn nesehorn fra apoteket?

Det har reddet meg.Kun lunket vann og salt så skyller du igjennom å drar ut alt som er der.Genialt før man skal legge deg...

Skrevet

nei det har jeg ikke prøvd. får gå på apoteket å kjøpe det:) kalles det bare nesehorn??

Skrevet

Jepp:)

Skrevet

Har tatt solarium selv 2 ganger nå på en uke for første gang siden september i fjor.

Følte jeg så ut som en blåhval, hehe.

Prøvde meg med 15 min på et sted hvor jeg vet viftene er enormt bra, så jeg ikke blir svett/varm i det hele tatt.

Gikk kjempefint. Har ikke noe ubehag ved å ligge flatt på ryggen ennå selv om jeg er i uke 27 og knøttet forholdt seg rolig.

Hadde det blit mye sparking ville jeg tatt det som et tegn på at det blir for lyst og lagt toppen min akkurat over magen.

Skrevet

Hvis man ser bort fra evt. ubehag, er det noen fare for barnet å ta solarium? Har hatt lyst til å gjøre det, men ikke turt ennå i tilfelle strålene er skadelige e.l. Noen som vet noe om det?

Skrevet

Det er ikke farlig for babyen å ta solarium så lenge man ikke blir overhetet . Ellers er det noen gravide som får pigmentflekker .

Det med at babyen er utsatt for stråling er bare tull .

Skrevet

Takk, det var godt å høre :-) Var bare min egen bekymrede hjerne som hadde utarbeidet den teorien...

Skrevet

Det kan ikke garanteres 100% at det ikke er skadelig for fosteret!

Men..... det er mye som er farlig her i verden.Man kan ikke være for overhysterisk for alt heller.Så det beste er at alle bare tar sine egne valg der om de ønsker det eller ei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...