Gå til innhold

Da er jeg tilbake fra Kypros:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det kjempefint:) Anbefaler virkelig Fig Tree Bay til alle som skal på tur i år:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra. :) Snart vår tur nå, men vi skal til Ayia Napa.

Skrevet

Vi var på en dagstur til Ayia Napa, og det var fint der også.

Skrevet

Som jenteferie eller familiemedbarn-ferie? *suge til seg ferietips*

Skrevet

Familieferie. Var sammen med damboeren og datteren vår på 2 år. Kyptrioterne ( heter det ikke det da) er veldig glad i barn, og det var stadig noen som kom bort når vi satt på restauranter for å prate og tulle med hun. Vi hadde egentlig tenkt oss til Waterworld som ligger rett utenfor Ayia Napa, men vi troppet detta da de fleste sa at det ikke var så mye å finne på der for de minste. Det var dritskummelt å kjøre taxi og buss der, for de kjører virkelig fort der og de tar null hensyn til andre. Det er vel det landet i europa med høyest prosent antall som dør i trafikken pr. år. Hvertfall på Fig Tree Bay hadde de åde Libero og pampers bleier så hadde jeg visst det hadde jeg ikke tatt med bleie hjemmefra. Vi bodde i leilighet, og spiste som regel frokost og lunch "hjemme", mens middagen ute. Vi klarte oss veldig fint med ca 1000 kr pr dag til all mat og ting og tang.

Skrevet

Når du sier 1.000 kroner per dag, mener du da mat, gaver, souvenirer, turer osv., eller også innkludert bo?

Skrevet

Da mener jeg alt eksl. å bo. Flyet og hotellet var betalt på forhånd.

Skrevet

Hei.

Vi skal til Kypros og Fig Tree Bay i juni. Gleder meg masse! Vaksinerte dere dere før dere reiste ned? Har snakka med helsesøster og hun anbefaler at vi vaksinerer oss mot hepatitt a. Hva gjorde dere?

Hvilket hotell var dere på? Vi skal til Althea beach.

Er det noe spesielt vi bør huske på/vite om?

Takknemlig for svar!

Skrevet

Sa bra! Vi reiser til Fig Tree Bay 1. juni, så da gleder vi oss:-)

Skrevet

Vi valgte å ikke vaksinere oss, da vår lege og helsesøster sa at det ikke var nødvendig så lenge man ikke skulle være der lenge, og ikke drikker fra springen. De er veldig renslige der, og vi ble ikke syke selv om vi spiste på de fleste restaurantene. Vi var på Nausicaa Beach, og var veldig fornøyd. Byen er veldig lang og smal, så det er mye å kikke på. Et lite shoppingtips er en butikk som heter London Clothing.com. De holder til både i Aiya Napa og Fig Tree Bay. Ellers så er det en egen LaCoste- butikk på FTB. Vi likte aller best maten på The Corner best, selv om det er Diva som er anbefalt av Star Tour.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...