Gå til innhold

Er hun veldig tidlig ute???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 9 måneder i dag og har krabbet siden hun var 6 mndr, reist seg opp og gått etter bord o.l. siden han var 7 mndr. Nå øver hun stort på å slippe seg, og finner av og til balansen og står noen sekunder. Hun går også mye med Brio gåvognen. Kan ikke huske at storebror var så tidlig ute, tror han krabbet når han var 8-9 mndr. Hvordan er det med deres lykketroll?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun er veldig tidlig ute :-) Mine har vært litt ulike her, men mellomste var omtrent identisk til det du beskriver, dro/akte seg fremvoer på gulvet når han var 4,5 mnd, reiste seg opp, satte seg opp og karbbet når han var 7 mnd og gikk uten støtte når han var 10 mnd. Fikk i hvertfall høre at han var veldig tidlig ute.

Skrevet

tulla mi blir 8 måneder om to dager og hun krabber ikke ennå..bare venter i spenning!

Skrevet

Min yngste er også 9 måneder og har krabbet siden han var 5 og en halv måned. Går mye rundt bordet og kan stå et par sekunder uten støtte. Blir spennende å se når han begynner å gå:) Eldste min var ikke så tidlig ute, tror hun var rundt 8 måneder da hun begynte å krabbe.

Skrevet

Er vel tidligere enn gjennomsnittet som er ca 14 mnd.

Mine gikk da de var 9 og 10 mnd:)

Skrevet

Tulla mi bgynte å gå to dager etter hun var blitt 9 mnd, da hadde du allerede i 2 mnd gått rundt bord og alt annet hun kunne holde seg fast i. Så di jente er nok å tidlig ute...

Skrevet

Gutten min var tidlig ute. Han snudde seg frå rygg til mage når han var 3mnd og 14 dagar, han krabba når han var litt over 4mnd, han sto som ein påle når han var 9mnd, da kunne han gjera ting med hendane også, han gjekk, men kun til pappan sin, når han var 10mnd, gjekk skikkelig ei uke før han fyllte eit år. Han snakka tidlig og var tidlig med det meste, han har i dag også veldig god kropsbeherskelse.

Jenta mi var ikkje så tidlig ute som storebroren, men ho har altid vore veldig bestemt og er det enda;)

Alle trudde at gutten min kom til å gå mykje tidligare enn det han gjorde grunna at han var så tidlig ute med alt anna, men der var han litt reservert.

Jenta di er tidlig ute i den forstand at det er relativt normalt,normalen går begge vegar, og at ingen ungar er like.

Skrevet

jeg har bare vår kar å sammenligne med så for meg så er han "normalen"=) hehe...

Han begynt eå krabbe tidlig og gikk sine første skritt da han var 10 mnd og 10 dager. Når han var nesten 11 mnd gikk han helt stødig i lange distanser---

Fikk høre at han var tidlig ute, men ikke unormalt tidlig=) Han har fått gjort alt i sitt tempo, vi har hverken brukt gåstol/gåvogn eller noe, han er bare generellt aktiv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...