Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 hvordan er egentlig befolkningen der, mye innvandring, mye barn? Greit sted å bo om man liker blokk?
prebs Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har hørt uttrykket "Hovseter er vestkantens østkant" - så får man legge i det hva man vil. Jeg har vokst opp like ved og har ikke inntrykk av at det er mye innvandrere der - og legg også i det hva du vil. Selv skulle jeg gjerne hatt et litt mer heterogent miljø i Oslo vest. Ellers er det mange barnefamilier der og mye lekeområder og skoler i nærheten. Kort nærhet til naturen også.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Hvilken skole har best rykte av Huseby og Voksen da?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Usj og fysjameg, du må ikke finne på å flytte til hovseter... Har akurat flyttet derfra og det er såååå deilig. Fordet første: det ligger en kjempeblokk med bare rullestolbrukere der,dvs alltid masse trafikk fra hjemhjelpene inne på gåområdet. For det andre:Det ligger 3-4 kommunale boliger der,dvs. masse bråk og mye søppel rundt omkring, ungdomsskole uten skolegård, dvs masse ungdommer som løper rundt på dagtid, anbefales ikke om du har små barn som sover på dagen. Mye alkoholikere som raver rundt og...blæk, nei, anbefales ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå