Mini-Me...02.09.09 Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Jeg er førstegangsfødende og gift med en mann som har en multifunksjonshemmet datter fra et tidligere forhold. Hun ble født over 3 mnd for tidlig og fikk blodpropp i hjernen. Jeg er nokså bekymret for fødselen. Redd ungen skal få for lite oksygen og ende med hjerneskade eller noe sånt. Jeg er ikke spesielt godt trent og småurolig for at jeg ikke skal ha nok utholdenhet under fødselen slik at det oppstår komplikasjoner. Jeg er altså livredd får at jenta som kommer skal få fødselsskader. Er nok med hun vi har hjemme fra før liksom. Er i uke 25 nå og tenker mer og mer på dette. Noen som har erfaring eller råd? Er dette en god nok grunn til å få keisersnitt...??? Blir glad om jeg får høre din mening!! c",)
Mamma_til_isabella Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Jeg ville gått til legen min og snakket med han.Også nærmere fødsel fått en time på sykehuset for å snakke om fødselen. De er ganske strenge på å utføre ks. Om du ikke har den kjøp Gro Nylanders bok "på vei".Der står det masse nyttig om fødsel og alle fasene og hele svangerskapet. Jeg ble nokså rolig etter å ha lest igjennom den. Husk også at sykehusene er godt trent om noe skulle gå galt ved fødselen.Men jeg er helt sikker på at du vil klare deg helt fint. Har dere meldt dere på noe svangerskapskurs?Det kan også være en god ting:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå