Gå til innhold

Bare et lite spørsmål, fra en nybegynner....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge klarte dere gravide damer å ligge på magen?!

Kan det være farlig?? (har lest her inne at ingen spørsmål er for dumme) hehe....

Er selv 14+4 i dag, å syns at det begynner å bli litt ubehagelig å ligge på magen.... Men er den stillingen jeg sover best i... Merker jeg havner mer og mer på siden når jeg sover....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ligge på magen så lenge du ikke føler at det er ubehagelig for deg selv:)

Skrevet

sov også alltid på magen før jeg ble gravid. Har vært oppblåst i magen å sånn at jeg har syns det har vært ubehagelig å ligge på magen. så jeg har ligget på ryggen. nå begynner jeg å få vondt i ryggen og. så lurer på hvordan jeg skal ligge. og jeg er bare 13 uker.

men det er ikke farlig å ligge på magen.

Skrevet

Jeg syns det begynte å bli ekkelt rundt uke 14, så ligger på syggen eller siden..

Skrevet

Jeg ligger fortsatt på magen og er over 6 mnd på vei (uke 28), men ligger ikke helt flatt på magen med begge beine rett ut bak meg da. Har ene benet trukket litt opp, og gjerne dynen dandert under låret og litt av magen på ene siden slik at jeg ligger bitte litt på siden, men det føles som om jeg ligger helt på magen. Har kunnet ligge slik helt til jeg fødte med de tre andre, og antar jeg kan det nå også, og da har jeg vært stor og fått ganske store barn. Du får ubehag lenge før det er skadelig for babyen din, så om du ligger godt, så har babyen din det fint :-)

Skrevet

Takk for svar alle sammen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...