Gå til innhold

Hvem tror du vinner PH oG hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror vel kansje Petter og Lene... Om de fortjener det er vel en annen sak,syns de har fått utrolig mye makt der inne, akkurat som på barneskolen, at alle ville være venner med "de kule"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bar en som vinner til slutt. Om det blir Petter eller Lene aner jeg ikke, det vet bare Tv3 for det er de som bestemmer det.

Men at det er de som sitter igjen som site par skjer nok dessverre.

Men jeg heier på Kevin derimot.

Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Jeg syns Kevin og Therese fortjener det mest, men regner egentlig med at Lene og Petter vinner.

Skrevet

Ser ut til at spillerne har veldig liten kontroll over hvem som skal vinne, men det blir nok Petter eller Lene. Synes ikke Lene er noen verdig vinner, men Petter virker derimot som en real kar.

Skrevet

Tror de som tv3 vil skal vinne vinner..dvs Petter og Lene.

Skrevet

Hadde Petter vært en real kar så hadde ikke han godtatt å bytte med Andre.

Skrevet

syns det skinner veldig igjennom at det er petter eller lene som vinner. de har sinnsykt masse tid på skjermen og har vel blitt mest filmet av alle. hvis jeg skal velge mellom de to håper jeg petter vinner, for Lene syns jeg ikke noe om : (

Skrevet

Vanskelig å være real 100% av tiden da, akkurat der var han nok veldig egoistisk ja. Han følte nok selv at han fortjente å være der, mer enn Andre, og det er nå jeg enig i, tross alt..

Skrevet

Ikke sant ;)

Jeg håper at Therese eller Kevin vinner, men siden tv3 tar en ''twist'' hver gang det ser ut som at lene eller petter skal ryke ut, så regner jeg med at en av de vinner.

Da håper jeg i såfall Petter, og ikke Lene.

Skrevet

er petter som vinner.. hvorfor? rett og slett fordi jeg vet det. vil ikke komme inn på hvordan jeg vet det..

dere spurte hvem...

Skrevet

Helt enig med deg loppelille. Skrev om det på bloggen for ca 10 min siden, hehe:)

Skrevet

Jeg håper Lene og Petter.

Skrevet

Petter vinner det er jo helt tydelig.: ( Utrolig dårlig av tv3 og favorisere deltakere på den måten. Hadde Petter vært en real kar hadde han:

1. Ikke vært med på mobbinga og dissinga av Margrete

2. Ikke manipulert, lekt kul, rik kar med mye penger

3. Ikke snakket nedsettende om kvinner som han gjør; herregud; hører dere ikke hva han sier ???

4. Hva med å bare GROW UP liksom, han er 29 år, på tide å bli voksen kanskje?

5. Hadde takket nei til forslaget om å bytte med Andre...

DA kunne man begynt å snakke om at han kanskje er en real kar...

Nå vet ikke jeg hva slags folk dere henger med som synes han virker real, MEN; i min vennegjeng er det ikke vanlig å prat nedsettende om kvinner; KUSE, DRUSE, PULE, ditt og datt og "damene her har så dårlig standard" osv...HVA FAEN tror han at han er?? Han ser jo ikke ut i måneskinn selv...har han sett seg selv i speilet?

Skrevet

Han er vel den som ser seg mest i speilet da ;)

Skrevet

Velger å tro at Paradis Hotel ikke drar med seg annet enn tapere hjem;)

Skrevet

Er helt enig med neffi.

Dessverre er det altfor mange som lar seg blende av penger og høy champagnefaktor.

Petter er kanskje en av de minst reale der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...