magica og lille tryll ♡ Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Sniker meg inn fra 3.trimester for å høre med ekspertene ) Lurte på å kjøpe lammeskinn fra Nøstebarn... Noen som har erfaringer? Det er jo ganske dyrt, er dette det beste soveskinnet? Eller finnes det billigere skinn som er vel så bra? Hvor stort er det nødvendig å kjøpe for å ha i sprinkelsengen? Tenkte det skulle vare til babyn er par-tre år... Takker for hjelp )
Mjølkekua Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Hei, Jeg har XL skinnet fra Nøstebarn og er veldig fornøyd. Brukte det litt i sprinkelsenga, men nå tuller han rundt på det på dagtid. Hvis du skal ha det i senga ville jeg valgt ett av de største (vet ikke om de har større enn XL)? Det vil passe til han er 2-3 år. Jeg har et annet skinn fra OTH i vogna.
Lemonia Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Det er i allefall klar forskjell på lammeskinnet fra Nøstebarn og de billige. Jeg har det største lammeskinnet fra Nøstebarn i sengen. Tenkte han skal bruke det så lenge han sover i sprinkelseng og da er det greit å ha det stort. Så har jeg et billig skinn fra Babyshop til bruk i vognen. Da er det ikke så farlig om det blir skittent heller (som det jo fort kan bli når barn tråkker i gjørme, tar på alt mulig rart, spiser/drikker i vogna osv.
Eva_81 Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Vi har det største skinnet fra Nøstebarn i sprinkelsenga, og det er veldig bra.. Syns absolutt du skal gå for det! Har et mindre som vi kjøpte på Barnas Hus i vogna.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2009 Takk for svar! Da blir det stort nøstebarn-skinn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå