☆lieela Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Trenger litt råd eller tips! Kjøpte I slutten av mai 08 en Simo 730 duo sportsvogn. Fikk tulla to dager etter kjøpet, og vognen ble ikke særlig mye brukt når hun var nyfødt. Det er nå i ettertid den har vært med på noen FÅ turer, da i sportsdelen. Vognen er meget pen, den har aldri stått ute over natten, ikke vært plassert i garasje eller lign-kun stått inne. Den er marine farget med sølvfarget understell. Jeg kjøpte i ettertid innvendig trekk i hvitt/lyst stoff. (Kostet borti mot 500,-) Vognen kostet 5999,- ny, så kjøpte jeg simo stellebag som matcher vognen for 899,- (pent brukt den også) Om jeg selger vognen, hva kan jeg ta for den? Har jo i grunn bare brukt sportsdelen, og kun de siste 2 mnd. Totalt har jeg vel ikke brukt vognen mer enn kanskje 20 turer sammenlagt. Har en liten trille jeg har fått låne, som jeg synes er mye bedre. Litt lettere å trille nå som hun kan sitte selv, enn den store vognen. Litt smak og behag også selvfølgelig : ) Tenker også litt på, hva om jeg skulle bli gravid igjen innen kort tid? Da er det jo deilig å allerede ha en vogn, samtidig ikke noe problem å kjøpe ny. Noen med tips?
*toppris* Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 jeg hadde nok tatt vare på den hvis dere vil ha flere barn.. jeg angrer selv på at jeg solgte vogna jeg hadde til gutten min som kom i 2006, skal nå ha barn og angrer:( pga var veldig fornøyd.... men vil du selge kan du jo bare prøve deg frem, fx 4500kr etc... tar du mye høyere vil nok ingen ha den.. siden man som regel finner billigere på finn...
☆lieela Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 Vil jo ha flere barn : ) men vet jo ikke helt når nestemann dukker opp da. Ville så veldig gjerne ha helt ny vogn til det første barnet mitt, nå i ettertid ser jeg ikke helt poenget. Har jo ingenting å si..vet jo at det er ganske så lett å få tak i en brukt vogn evt senere også.
Snuppa & llillebror Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Er vel vanlig å ta halv pris uansett.. Det gjorde vi når vi solgte sportsvogna vår...og den var ubrukt, solgte den faktisk med prislappen på og hjula fortsatt inni plastikken.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Simo vogner er fantastiske som barnehagevoger så hvis du har planer om og ha barnet i barnehage så kan du evt bruke den som barnehage vogn. Jeg bruker min simo som barnehage vogn;) Eller du kan selge den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå