Meg og knoll&tott Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Nårtid kommer dem??? Altså, de kommer "islutten av mai", men fikk en liten slump ifjor fra dem og... Men mener å huske at jeg fikk de rundt 20.mai??? Noen som husker??? Har bytta bank, så har ikke mulighet å sjekke kontoutskriftene... Meget frustrerende å være blakk... Får peng 25.mai, men det er leeeenge til... Feriepenger av sykepenger det er snakk om altså.
Bolla:) Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 henger meg rett og slett på her og lurer på det samme...
nr 2 på gang i mai Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Tror ikke de vil si noen nøyaktig dato, men er vel fra 23 og utover, men erdet ikke bare småpenger da? bare for en md eller no?
Meg og knoll&tott Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2009 Kommer an på hvor mye du tjener, og dem har regnet ut sykepengene ifra. Er ikke mye å rope hurra for, NAVdama regnet ut for meg at det ble ca 4500kr. Man får for 42 dager eller der. Jeg har vært i københavn i helgen, og brukte "litt" mer penger enn planlagt;) Ikke så lett å være fornuftig med så mye bra butikker... Nei, får vel bare vente å se når dem dukker opp. Sykepengene skulle jeg og få "islutten" av mnd, men de fikk jeg alltid 23. hver mnd, så ikke lett å vite.
nr 2 på gang i mai Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Får nok noe sånn jeg og, men alt hjelper jo... Jeg har også pleid å få sykepenger den 23, men avogtil blir det 27, så er jo ganske ustabile..
Kamomille Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Slutten av mai vil si fra ca 25 og utover. men dersom du fikk i fjor er det ikke sikkert du får i år - dersom det er foreldrepenger da. Da får du feriepenger av de 12/25 føste ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå