Raggy Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har allerede fått en synlig kul på magen. Er i uke 9 og har 4 barn fra før. Er 13 år siden sist så husken er ikke så god hvordan det var med de:) Er det flere som har fått godt synlig mage?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Jepp - jeg er i uke 6 og har en bitteliten synlig gravid, rund kule-mage!!! Har også vært gravid 4 ganger tidligere... Har problemer med å skjule magen når jeg er på jobb - holder inne magen hele tiden og har nettopp kjøpt meg tunikaer og kjoler på nettet, de kom i går, så da greier jeg vel å skjule det litt til! Har ikke tenkt å si noe før jeg nærmer meg 12 uker =) Lykke til da =) Klems
annkarinognurke09 Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 jeg er i uke 9 har litt mage : ) Men har hatt litt mage fra før av så ser det ikke sånn kjempe godt, men litt ser man gitt : )
JuleGave :) Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Hei! Stas Jeg er akk 9 uker i dag, og det er så det begynner å synes litt faktisk.. (ser egentlig bare ut som en valk... ) Men på kvelden står magen rett ut som ei tromme, og det har den aldri gjort før.. Så det skjer nok litt inni der Jeg har også bestilt masse tunika som kom i går så når sommeren og større mage kommer. blir det nok tights og tunika Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå