Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere lagt på dere? Og hvor mange uker + dager er dere på vei?

Jeg er 20+2 nå og jeg har lagt på meg bare ca 3-3 1/2 kg:)

Men forstår det ikke for jeg skrev inn her på et innlegg at jeg hadde lagt på meg 4 kg! og det er et par uker siden ca..Rart..Kan vel ikke ha sett så feil vel?? Eller regnet så feil..Jeg kan vel ikke plutselig ha gått ned i vekt??? Jeg har jo ikke gjort noe for å gå ned i vekt! Og magen så bare det! Er kjempestor,lurer på om livmoren rekker helt opp i ribbeinet,det kjennes sånn ut,for det trykker sånn der! Greier nesten ikke bøye meg..Allerede..litt tidlig det da.Men er vel sikkert pga at jeg venter nr.4!

Magen begynner å bli så stor nå at jeg ser ikke vekta snart når jeg skal sjekke,hi hi..Men det er en sånn elektrisk en da så jeg kan se når jeg går av vekta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også ha en gutt. Er 22+2 i dag, og veier nå 67 kg. Er litt usikker på hvordan man skal si hvor mye jeg har lagt på meg, for jeg veide 66 da jeg oppdaget graviditeten rett etter jul, men var nede i 63,5 i ca. uke 12. Så alt etter hvordan man ser på det så har jeg gått opp ett eller 3,5 kg.

Skrevet

Hei

Jeg venter gutt nr. 2 men har ikke veid meg på en stund så på sist kontroll hadde jeg vel gått opp mellom 5 og 6 kg uke 21,regner med 1-2 kg til nå er 25+1. Men vet at jeg plutselig gikk ned 1 kg i forrige og ventet gutt da også,men kastet opp endel med nr.1,og det sto obs i helsekortet,men det var pga, både vekt og oppkast da,siden jeg ble brå kvalm og kastet opp før jeg klarte å tenke det kom til å skje nesten... Men alt spiller inn på vekt da,kanskje hvor ofte man får gått på do eller hvor lite.. Jeg er spent for i morgen, for da skal jeg til JM for første gang i dette svangerskapet..Har ingen spesielle formeninger om vekten egentlig,bare gutten har det bra osv...Dem sier jo at dem tar det dem trenger så!! Jeg spiste minnimalt med forrige og la vel totalt på meg 7-8kg,og det er jo bare svangerskapet og ikke mor

Skrevet

Jeg er i uke 28, og har gått opp 7 kilo. Frem til uke 25, hadde jeg bare lagt på meg 5 kilo, så det er vel først nå den store utesingen begynner. ;) Magen er hvertfall prominent hos meg. Ellers er det knapt merkbart at jeg har lagt på meg.

Skrevet

Jeg er uke 23 og har lagt på meg 4 kg.. har også gått litt opp og ned faktisk, spratt opp tre kg over natten, og så hold den seg der et par dager før den gikk ned to igjen.. men vet ikke om det bare er vekten min som er rar! :-) men her er også all vekten på magen, ikke lagt på meg andre steder (bortsett fra puppene da!! :-)

er det forresten forskjell på vektøkning med gutter og jenter, siden du spør?

Skrevet

jeg vet ikke,bare noe jeg plutselig tenkte på:).At når man venter jente så eser man utover på sidene,men når man venter gutt ser man jo ikke noe bakfra,alt legger seg kansje på magen og sånn..

Skrevet

Eg er 21+6 og har lagt på meg 4 kg til no. Litt meir visst ein regne med det eg gjekk ner når eg var kvalm i begynnelsen. Men har ikkje heilt oversikt over kor mange kg eg gjekk ner da.

Skrevet

Er 27 uker og har ihvertfall gått opp over 10 kg. Var 8 kg da jeg veide meg forrige gang i uke 19. Blitt større på rompe og lår, men magen er allikevel en skikkelig guttemage.

Skrevet

er 23+4 og har gått opp ca 2 kg fra startvekt. hadde lagt på meg mer på denne tiden med jenta vår, men så startet jeg med et høyere utgangspunkt denne gangen da. la ca bare på meg på mage og pupper sist, og er det jeg har gjort til nå denne gangen også. er faktisk blitt tydelig smalere over ryggen og ansiktet, så har blitt tynnere på resten av kroppen etter jeg ble gravid :) bare magen og puppene som vokser :) supre greier, håper det fortsetter..! ;)

Skrevet

jeg er nå 23+5 og har gått opp 6-7kg... veide 64kg før jeg ble gravid, men normalvekten min er 69, slik sett har jeg egentlig gått opp1-2kg.. (klarte ikke legge på meg igjen etter jeg fikk min sønn i 2006)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...