Gå til innhold

Andre som har opplevd dette? Ang mensen etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte i slutten av november og fikk tilbake mensen i januar. I februar og mars kom den så å si på dagen. Men har ikke sett snurten av den etter mars, Så er nå over 50 dager for sen. Har tatt test, men den var negativ.

Ammer, men har nå begynt med grøt 2 ganger om dagen.

Er det normalt at mensen bare forsvinner igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn, er 35 dager for sen, men tester negativt.. trodde kansje det var pga ppiller jeg da.. Skal ta det opp med legen neste gang jeg er der, kan ikke ha det sånn..

Skrevet

Glemte helt å skrive at jeg ikke går på noen form for prevasjon...

Skrevet

dytter litt jeg:o)

Skrevet

Jeg hadde det sånn etter forrige fødsel.. Da hadde jeg sykluser som varierte mellom 30 og 70 dager i laaaaaaang tid- faktisk helt til jeg blei gravid igjen...

Denne gangen har den kommet - de tre gangene jeg har hatt den- med mellom 28 og 35 dagers mellomrom..

Skrevet

Syns det er så rart at jeg har hatt mensen 3 ganger og har da fått nesten på dagen... Liker ikke når kroppen tuller:o)

Skrevet
:o)
Skrevet

Min var uregelmessig lenge, nesten 2 år etter fødsel... Det kan dessverre skje.

Skrevet

De 2 første etter fødsel var 28 dager mellom.Så gikk det både 5-6 uker og mer mellom hver gang.Enda ikke stabil,og i dag skal jeg ha spiral.Håper den forsvinner

Skrevet

Hadde håpet jeg skulle være like heldig som etter første. Da kom mensen så å si da den skulle hver mnd etter jeg fikk den 3 mnd etter fødsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...