Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Er det ingen som bruker lekegrind? Jeg har brukt det siden mini var 6 mnd, i førstningen var det ikke populært, men jeg visste at meg må holde meg hard å la han venne seg til den. Tok 3 dager så elsket han å være der. Veldig kjekk å ha når han begynner å røre seg mer osv. Har fått igjen på det nå ser jeg, han er veldig flink til å leke med seg selv, dvs at jeg får gjort masse husarbeid, ordne middag, vaske klær osv, uten at han skal henge oppå meg, eller grine osv.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Brukte ikke lekegrind og har en unge som har vært flink til å leke for seg selv hele tiden. Har selvsagt lekt en del med han også, men går fint å lage middag osv uten at han henger oppå meg ja. Ser ikke behovet for lekegrind, synes ungene kan få litt større plass å bevege seg på.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Jojo, ser den. Han sitter jo ikke i grinda 24/7 her heller. Men det er veldig godt å få tatt seg en dusj, uten at han skal rasere alt som er mens jeg står der osv. Er alene med han så det er litt godt at han kan leke med seg selv i grinda.
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Jo, brukte til nr 2 og 3 fra de var nyfødte og fram til rundt 6-7 mnd alder. Etter det begynte de å ville komme seg rundt, så da satte jeg dem ikke i "bur" ;-) Brukte lekegrinden som en trygg plass for dem å ligge når de hadde storesøsken som sprang rundt på gulvet. Denne gangen vurderer jeg å heller bruke en babykurv el til vesla den første tiden, lekegrinden tar sås tor plass og blir brukt så lite uansett hos oss.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har brukt det og bruker den enda. Nå er hun 15-16 mnd. Hun står ikke der mye, men jeg bruker den når jeg må sette på klesvask eller ordne noe som gjør at jeg er ute av stua i noen minutter. Gjør det for å vite at hun er trygg. Har ei lita ei som er veldig til å klå på alt og selv om jeg har ryddet bort det jeg kan så er det fortsatt noen "utrygge" momenter som gjør at jeg synes det greit å sette henne i grinda noen minutter. Hun synes forøvrig det er greit. Har henne ikke der for å gjøre særlig husarbeid. Da må det være noe som er helt viktig å få gjort der å da. Blir sikkert hengt her nå, men hun tar ikke skade av det og koser seg der den korte tida hun står der av gangen. Er dessverre så pysete at jeg ikke underskriver med nick så jeg ikke blir buret inne av dib-politiet
Raych Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Vi har ikke brukt lekegrind, men ungene leker da fint på egenhånd likevel:) Her dusjes det om kvelden etter at ungene er lagt:)
Raych Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Eller ungen er med på badet mens jeg dusjer:) Går fint det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå