Gå til innhold

Bringerbærblad-kapsler... Hjalp det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sniker inn her hos dere, er gravid med mitt 3 barn, og hører at vi gravide blir oppfordret til å ta bringerbær-kapsler for å få en "lettere" fødsel osv. Noen her som brukte dette i svangerskapet, og hvordan ble fødselen? Takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte disse, men begynte kanskje litt sent. Hadde en veldig lett fødsel, men tviler på at disse kapslene hadde noe med saken å gjøre. :-) Smurte meg også med sånn kremi mellomkjøttet som skal gjøre at det blir mer elastisk.. :-)

Skrevet

jeg brukte de :) det er vel mer en myte enn noe annet at fødselen skal bli lettere ved å bruke de, men de skal hjelpe livmoren å trekke seg sammen etter fødselen. da jeg ble undersøkt utenpå magen noen dager etter fødselen fant jordmoren nesten ikke livmoren. så jeg tror det hjalp :)

Skrevet

Jeg drakk bringebærbladte i ca en måned før fødselen, og jeg hadde en såkalt drømmefødsel. Gutten min var 4 kg og jeg revnet ingenting, og var helt pigg rett etter fødselen som bare varte i tre timer. Vet ikke om det var pga bringebærbladteen, men hvis jeg skal føde igjen en gang skal jeg gjøre samme forberedelsene igjen.

Skrevet

Jeg spiste også kapsler før fødselen. Hadde en helt grei fødsel, revnet nesten ingenting. Men vet ikke om det var pga bringebærkapslene eller om det var arvelig. Mamma hadde også lette fødsler.

Ta kapsler eller drikk te du, man vet aldri ;)

Skrevet

Takk for svar!

Tror jeg skal investere i kapsler, jeg! Det kan jo ikke skade!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...