Februarbaby2010 Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hei:-) Hører egentlig til på Bli Gravid, men tenkte det var større sjans for å få svar her inne:-) Forstår ikke helt hva som skjer nå.. Fikk mensen tilbake 31. desember etter fødsel. Fikk den så igjen 10 februar, 10 mars og 7 april. Hadde sterke el smerter og slim 26 mars. Mannen var ikke hjemme, så ble ikke noe på meg;-) Den 29 hadde jeg igjen masse el-slim, og hadde sex. Tenkte ikke mer over det i og med at jeg trodde det var "for sent".. Men har fortsatt ikke sett noe til tr. Var skikkelig kvalm 3 dager sist uke, vanvittig vond korsrygg, blødde i tannkjøttet, hadde veske i kroppen, frøs og var fryktelig trøtt. Har hatt mensmurringer av og på i en uke, men ingen tr kommer. Har tatt 2 QR tester, den 7 og 8, og en CB vanlig i går, den 11. Ingen med morgenurin. Alle viser negativt. Følte meg skikkelig gravid sist uke, men ikke nå. Sist svangerskap hadde jeg ingen symptomer før etter 6 uker. Har noen opplevd lignende og faktisk vært gravid?? Håper jo i det lengste her, men blir frustrert når ingen ting skjer:-)
snikksnakk Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Sånn hadde jeg det i førrige svangerskap - tok litt tid å få positiv test. Men hvsi du hadde el 29. april så kan det være at du er litt for tidlig ute med å teste enda. Beste rådet jeg kan gi deg (og det kjedeligste kanskje) er å vente et par dager til (lettere sagt enn gjort). Lykke til!
Februarbaby2010 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 Takk:-) Godt å høre det er håp ennå! Er bare ikke av de mest tålmodige, så skulle gjerne visst det I GÅR!!:-) Egentlig vet jeg jo ikke om el var 26 eller 29. Er ikke helt inni det syklusstyret. Ble gravid på første forsøk sist, så har aldri tenkt over el eller tellet dager. Får bare krysse fingrene og vente:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå