moota m storebror&lillebror Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har ikke peiling på hva jeg skal lage. Hadde pølser i brød igår, for jeg tenkte at vi måtte være ute å nyte dagen. Idag vet jeg ikke om jeg orker å tenke på mat, eller orker å lage mat. Ååå det er så kjipt! Tenk å plutselig få noen gode ideer om middag =) Får vel se formen an utover dagen..
SassyMom Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Her skal det grilles sommerkoteletter! Griller flere ganger i uka, man kan jo spise inne hvis det er kaldt ute ;D Må vel ha noe tilbehør også da... uff, må vel handle i dag også! Er så dårlig på å planlegge middager.
metaMORfose Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Vi skal grille hjemmelagede burgere i dag, og får besøk av et vennepar og deres 3 barn. Jeg har i formiddag laget ferdig alle burgerne og handlet inn tilbehør. Det ble burgerer av kylling, karbonade og svin. Veldig deilig å grille altså, man må benytte seg av været nå som det er så bra.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2009 Vi har for tiden ikke grill, ellers hadde jeg nok også vurdert det. Jeg laget klar lasagne nå mens barna er i bhg, og når jeg henter dem kan jeg bare skru på ovnen og sette maten inni når den er varm. Lite oppvask etter maten og vi kan være ute i god været. Vi spiser kanskje ute også, hvis det ikke er vind.
lÅktiHaUDe Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 kyllingvinger og ris.. har ikke energi til å lage noe middag stakkars mann og barn hehe
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 lasagne, hjemmelagde hvitløsbaguetter og salat skal vi ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå