Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 irritert! Så si HVER gang ungen har hatt pappahelg så kommer h*n hjem eller blir hentet og da er det blitt proppa i sjokolade (eller annet snop!) Samme skjedde i går kveld, kom med h*n Etter barnetv og på tur hit bare "måtte h*n få sjokolade"! Og ikke spist middag eller noe..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 sett ned foten til BF. Si heller at det er bedre med oppskjært frukt osv. Har det samme problemet med svigermor. Hun er så ille når det gjelder snop og brus til mini på 1,5 år. Har sagt til BF at han må si i fra til henne om dette, men han er jo så redd for å si noe som helst til sin mor. De har minimalt med kontakt med mini, og jeg tror kanskje de gir han dette for å få han til å like de. Mine foreldre respekter min mening om dette, og til de så får han kun frukt og vann. Er så lei sånn folk som ikke respektere noe som helst. Får mini hull i tennene så vet jeg antagelig hvem som skal få refs.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 ja, syns det er så jævla teit av bf.... Sier han måå gi sjokolade for at h*n skal holde seg våken! Er ikke så lang avstand, og det er jo ungen det går ut over.... Blir jo litt frista i gi masse cola neste gang, men det har ikke ungen godt av og ..hoff..blir så frustrert.. kommer på kvelden hjem og da burde det heller gis mat!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Herreguuuud! kan du ikke bare prate med BF da, ikke sitt der å sur deg så jævlig! Visst du bare opner kjeften din til han, sånn som du gjør her inne, så gir han sikkert ikke sjokolade til ungen annen enn lørdager da vettu!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Blir jo fort at ungen blir avhengig av å få sjokkis og cola. Ta en prat med BF, han må forstå at dette ikke er greit. Han er en voksen mann, og dere begge satte ungen til verden. Selv om han har ungen annenhverhelg, så må han uansett ta litt mer vare på helsen og ikke minst tenner til mini.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Har gjort det, og det har til og det vært tatt opp i møte i barnehagen! "Men han gir aldri godteri"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå