moota m storebror&lillebror Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Jeg burde så absolutt vaske vinduene mer enn jeg gjør! Sist vasket jeg de bare på innsiden. Snudde de som kan snus og ga blaffen i de 2 store i stua. Nå håper jeg at jeg klarer å ta dem før 17.mai!! De ser ikke ut!
SassyMom Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Før jeg oppdaget glasskluter; aldri! Etter glassklut oppdagelsen: YES, rent og pent rett som det er ;D
metaMORfose Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Jeg burde også vasket dem oftere enn jeg gjør. I år har den ekstravagante mannen min bestilt et firma som kommer og tar dem, og det gjør de nå på torsdag. Han hater vindusvask, og synes vel at jeg bør få fri fra det i år. Ellers vasker jeg dem når jeg får det over meg, noe som er altfor sjelden, jeg ser den )) 3-4 ganger i året på det beste. Normalen er vel 2-3, tenker jeg.
Lene~mor til tre Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Vasker til spesieller anledninger og når vinduene blir for ille, dagen etter jeg har vaska dem er dem jo møkkete igjen da vi bor midt i byen i den mest traffikerte gata.
yasmina Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Aldri... De fleste vinduene vaares kan ikke apnes, ingen kan snus og vaskes fra innsiden . Selv vinduene i 1 etasje maa vi ha stige for aa vaske da grunnmuren er sykt hoey her og for ikke snakke om de i 2 etasje.... Dessuten saa lekker de saa alt vannet kommer inn.... De er sotet da saa det syns ikke saa godt at de er skitne.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Altfor sjelden, når de er veldig skitne eller til spesielle anledninger. Vi har skiftet ut 2 vinduer for kort tid siden, så skal vi sannsynligvis skifte ut stuevinduene og kjøkken vinduet i løpet av sommern. Så da slipepr vi jo unna litt vask.... hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Burde også vasket vinduer oftere. Men jeg liker når det syntes VELDIG godt at jeg har gjort rent, så liker at vinduene er skikkelig skitne før jeg vasker dem slik at alle ser at jeg faktisk har gjort noe bra.. hehehahahehehahahehe.. Liker å få kreditt på det jeg gjør;) Med andre ord blir det vel i summa summarum som MetaMORfose, bortsett fra at her kommer ingen firma på torsdag:( Hva mener dere med spesielle anledninger? Jeg gjorde det ikke til bursdag eller noe slike selskaper. Kommer nok til å gjøre det når barna skal konfirmeres. Er det slike så sjelden spesielle anledninger dere mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå