Ceci med snuppe Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hva gjør dere - skal dere ha sanger under festen?
ipeggy Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Min kjære mor "forlangte" sang i dåpen, så jeg gjorde litt om på Lykkeliten. Hun snakker om å komme med en egen sang hun også, noe jeg ærlig talt håper hun ikke gjør... Hvor mye tekst kan man klare å skrive til et lite dåpsbarn liksom...?
Ceci med snuppe Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Hehe, sant det :-D Det må vel inneholde noe som - du er bare noen uker gammel, du gråter, smiler, sover og spiser ;-) Det var faktisk Lykkeliten jeg tenkte på, også, hvis vi skulle ha sanger. Men tror vi dropper det.
LHHR Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Tror ikke det er så vanlig med sanger til et dåpsbarn, ikke så mye taler heller. Det er jo du/dere som bestemmer, så hvis dere ikke ønsker dette, må det jo være greit og kunne si dette. Hun kan jo event. fremføre den alene, hvis hun absolutt må ha den med i dåpen....
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Det er ikke vanlig eller nødvendig med sanger eller taler til dåpen, men vi skal nok ha begge deler likevel;) Det er jo helt opp til hver enkelt, men jeg syns det er koselig å ha i hvert fall en sang med navnet hennes i, og bare noen få vers, om ikke annet for å ha en post på programmet og lage sanghefte så vi kan gjøre likt innbydelsene, hehe:) (Nå har jeg veldig dilla på sånt og da, så er jo kjekt for meg det! Og siden jeg stressa sånn da vi gifta oss i fjor med nesten 100 gjester, "MÅ" jeg jo gjøre noe når vi bare skal ha rundt 30 gjester her, sånn for å kjenne på hvor lite 30 er i fht 100 å lage hefte til:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå