Ingen_nick_ledig Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Noen som vet om Hipp 1 skal tas ut av markedet? Skulle kjøpe det i går, og da hadde det kommet en ny type, Hipp Eco 1 og Hipp Eco 2. I motsetning til den "gamle", var 2-eren her også mormelkerstatning, og ikke tilleggsernæring... Litt irriterende, for blandingsforholdene var ikke de samme en gang... Dyrere var den også...
Elin snart mamma til 3 Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 har den "vanlige" på rimi her jeg bor. Hmmm... finner ikke noe info på hipp.no om mme heller. Det er jo litt spesielt egentlig at de ikke har noe informasjon om erstatningen sin i det heletatt. noen som vet??
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 De har ikke lov å ha informasjon om mme på nettsidene sine, det blir sett på som reklame. Send en mail til hipp og spør, de kan svar på spørsmål fra forbrukere
Elin snart mamma til 3 Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 aha da skjønner jeg litt bedre hvorfor jeg ikke finner det produktet der Egentlig litt dumt da siden man bruker nettsider for å finne ut mer om ting (sånn er i allefall jeg) , men regler er vel regler
Bolla:) Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 vi har også den venlige på ica der jeg jobber...brukt den hele ttiden så rart om d kommer ny..
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Syns det er litt rart. Her er alle butikkene tomme for hipp 1, kanskje fordi det kommer nye produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå