Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 dere som har den, hvordan er den å få opp og ned noen trappetrinn... tar fotbremsen i trappetrinnet? pluss og minus med vogna?
M@mm@ til mine barn Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Bare masse plusser.... og en minus.: Selene er ikke laget korte nok, så de er slitt store i starten.
Pappas fultreffer :) Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Syns kanskje vognen blir litt liten når du tenker på plass til eventuellt varer og sånn, men ellers en veldig lett og enkel vogn da. Med god plass til barnet.
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2009 så ingen problemer med fotbremsen tar i når dere skal opp og ned trapper?
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Hvis du drar vognen gjennom trapper og får slark i handtaket som er reg.bart har du ikke garanti på det..... Ei venninne av meg løy - det var det første hun fikk spm om når hun dro for å klage på at det var blitt så dårlig. Da kikket de bare på vognen og avslørte henne. Ellers så er vognen kjempegod. Har den selv Men aldri hatt behov for å ta den i trapper.
Gjest En vakker gutt på tre år Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Vi har hatt vogna i over to år og den har vært mye i bruk. Må alltid dra den opp en 7-8 trappetrinn når vi skal ut (bor i blokk og den står i kjelleren). Ikke noe problem i forhold til bremse, og føler ikke den har blitt nevneverdig slitt av det heller. Totalt sett har den jo blitt noe slitt etter 2 års bruk, men det hadde den vært uten at vi hadde hatt den opp og ned trappa også. Som noen nevner er selene store og handlekurven litt liten. Ellers er vi superfornøyde med vogna. Lett og god å trille, god plass til barnet. Gutten min er nå 3 år og 3 måneder og sitter (og ligger) fortsatt fint oppi der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå