Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 har hatt en veldig aktiv gutt i magen helt siden jeg kjente liv første gang! men di sisste dagene har jeg så vidt kjent noe av og til.. kan noe være galt?? er 21 uker på vei..
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Antagelig har han bare snudd seg med beina sine inn mot ryggen din :-) Er ikke unormalt at aktivitetsnivået varierer veldig. Har selv en jente i magen som noen dager sitte på rumpe med beina inn mot ryggen min og da kjenenr jeg bare litt bevegelser i løpet av hele dagen, og andre dager ligger hun med hode ned og beina opp i ribbeina mine, da blir det massevis av spark "hele" dagen. Ble ganske nervøs av henne i starte, for var vandt til å kjenne mer gjevnt liv med guttene, men nå har jeg lært at alle dager er ulike med henne. Sikkert slik med gutten din også :-) Du er jo også "bare" i uke 21, så da er det enda mange uker igjen til man _skal_ kjenne liv hver dag.
1gang09 Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Gutten min er også vedig aktiv, er 23+4 i dag, og han har vært veldig rolig både forigårs og i går, men har kjent han et par ganger. så kan jo være fordi han er sliten og bare slapper av:) Men vis du er urolig så ring til lege eller jordmor, så kan sikkert de hjelpe deg:)
Rampejenta82 Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 jeg dro på sykehuset i går av samme grunn. har en superaktiv baby,men siste dagene har det vært Mye roligere og Mye svakere spark. på ultralyden så jeg med mine egne øyne at han hoppet og spratt men jeg kjente INGENTING veldig rart.. . men heldigvis så var alt bra med babyen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå