Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Vel har han sine sider, men i forhold til barnet vårt tar han 100% ansvar for forholdet dem i mellom selv. For meg betyr det at jeg ikke forventer daglig omsorg om vi går fra hverandre. For barnet mitt betyr det at hun har to 100% kompetente foreldre som kan ta seg av henne. Jeg må nok holde på denne mannen, om vi går fra hverandre er det eneste alternativet for meg at vi bor rett ved hverandre, for jeg kan ikke se snuppa mi annenhver helg.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Heldige er dere:) Jeg har tre barn, jeg..en på tre, en på ett og en på 38...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Vet du jeg er ikke sammen med bf lengre. Men alikevel er jeg GLAD for at det er han jeg fikk barn med. Vi hadde et vennelig brudd og er gode venner idag og klarer å sette barna før oss selv. Han er en flott far og det eneste jeg skulle ønske andeledes var at han skulle bodd nærmere. For da hadde barna kunne sett han oftere. Men desverre er det ting som gjør at han må bo der han bor (annet land) og jeg må bo her. Når jeg leser andres historier her inne inser jeg hvor utrolig heldig jeg er som selv om v ikke klarte å leve sammen fortsatt har så flott tone at vi kan være venner og gjøre det somer best for barna. Og hvor heldig jeg/barna er for at hans nye partner er et flott menneske som kommer godt overens med meg og er glad i barna.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Jeg er også glad for at jeg har den mannen jeg har, med alle hans gode og ikke fullt så gode sider så er han like glad for at han har meg med alle mine gode og ikke fullt så gode sider :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå