Juni prinsesse Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Bikker over i uke 35 i dag, og kan kjenne en vesentlig forskjell i sparkene inni magen!! Det er ordentlig kraft i dem! Jøje meg... ) I sted sparket hun akkurat der jeg hvilte armen mot magen, og armen flyttet seg! Fantastisk følelse!!
Anita*født* Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Ja det er fantastisk...Tenker på nå kontra forrige gang,nå er jeg 12 år eldre og mye mer fasinert,og samtidig mye mer rolig...Opplever dette mye mer følsomt,spennende greier levende mennesker inni oss=))
Elefantmama Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Hærlig ja!!!!! For en stund siden lå jeg å koste meg med en bok i badekaret... Skal si den lille i magen klarte og lage bølger ja.... Kjempe morsomt!!!!
Ooops I did it AGAIN Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Har det likt deg:) er 12 år siden sist og kan ikke huske at jeg kjente så mye forskjell fra dag til dag.
Anita*født* Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Morro lese det er fler som det er 12 mellom og samme årsmodell 73*ss* ser vi fikk likt sist oxo jeg fikk 6 september 97 du august,hehe morro..
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Jeg syntes også det var så godt å kjenne tulla mi bli sterkere rundt uke 35. Ble veldig fasinert fra uke til uke. Nå er jeg 39+1 og ho begynner å gjøre litt vondt. He he. Ho er så stor og sterk nå og det er godt å vite når vi går mot fødsel, men ikke så behagelig alltid. Men stakkars, ho har så liten plass nå så håper ho snart kommer ut til oss. Gleder meg sånn til å bli mamma for første gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå