Gå til innhold

Gratis tupperware...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i uke 20...altså kun denne uken.

GRATIS bag til deg som ønsker å starte som forhandler. Du starter å tjene penger fra første krone!!

Jeg synes det er veldig greit i forhold til at jeg bestemmer min egen arbeidsuke, dessuten tjener du jo faktisk en del på dette og du får alltid flotte produkter.

Kjempekjekk ekstra inntekt når du går hjemme med minsten!!!

Hva du forpliktet deg til:

Vi mener at du må prøve deg på 2-3 demoer for først da kan du se om du liker det.

Og så må du dekke bag på 6 uker(ha et salg på 4200,- på 6 uker- NO problem)

Om du etter det vil slutte er du en erfaring rikere og har fått masse tupperware som du beholder - og provisjon:)

Hilsen mamma til to små....

Send meg en mail...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke dette slik det er alltid?

Bagen er jo ikke gratis, i og med at en faktisk må selge for en viss sum. Jeg også vet at det ikke er noe problem å få solgt, sånn stort sett - kan jo bare kjøpe produktene selv også for den del, og selge de videre sånn etterhvert.

Hilsen x-selger - som fremdeles liker TW-produkter :)

Skrevet

Hallo.

Ca 2 ganger i året finnes det Gratis bag. Dvs. at det ikke trekkes et beløp fra første faktura.

F.eks da du startet fikk du en bag. og når du hadde ditt første selskap sendte du en bestilling til tupperware- de trakk deg da en baganddel på ca 1000. De 1000 er vanligvis provisjon(ca 27% av 4100). Altså du betalte ingenting for varene, men de første 400kr du selger for får du ikke provisjon.

MEN med gratisbag får du provisjon med en gang:) DVS. har du et selkap som selger for 4150, sitter du igjen med alle varene i baggen + vrtinneganven(som du alltid får i tilleg) + 1000kr i provisjon!!! Alt dette for 2-3 timer:)

Skal jeg melde deg inn igjen? Så kan du ha et selskap eller 2?

Skrevet

første 4000kr mente jeg ikke 400... thi hi.

Varene er jo gratis da du ikke betaler noe for dem, men det er jo ikke slik at tupperware gir deg en bag full av varer- og du kan stikke av til hawaii liksom... hi hi....

Du får varer, og tuperware får salg:)

Kejmpekjkt! Jeg har vært med på reiser, fårr flotte smykker, klokker, NINtendo Wii, julepresanger til ungene osv!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...