Gå til innhold

Hva pakker dere med til babyen? (Ullevål)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på hvor mye jeg skal pakke med til babyen på sykehuset. Låner man klær der, eller tar vi med klær for hele oppholdet selv?

Noen lure tips til hva jeg bør pakke i bagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal også på Ullevål. vet ikke hva de har av babyklær egentlig, men tar med noen bodyer str 50, en pysj og to par "joggebukser" med fot (de fra HM, supermyke og deilige). Og en liten lue, det tror jeg ofte er mangelvare på sykehusene.

Hentesett har jeg lagt sammen med babybilsetet så kan pappan ta det med når vi skal hjem.

Ellers har jeg med amme-bh og innlegg, et par singleter og bomullsgensere og to par joggebukser, innesko og toal.saker, mobillader og oppladet fotoapparat.

Skrevet

Det eneste du trenger å ta med er hentesett til hjemreisen. Sykehusene har det du trenger av bodyer/trøyer der. Du får mer enn nok klesvask når du kommer hjem, så det er helt unødvendig å ta med eget tøy til babyen de dagene du skal være der.

Jeg har født på 3 forskjellige sykehus og det har vært slik på alle. (-:

Skrevet

jeg synest at sykehus klærna er så ekle og stygge at jeg hadde med en nattedrakt sist som jeg brukte til babyen. Nå har aldri 50 passet til mitt første barn, så jeg renger ikke med det passer denne gangen heller...

Tar med en natte drakt, sokker, en liten lue, 3 bodyer og en sparke bukse, liker ikke joggebusker på babyer da de presser på magen deres.

Skrevet

Skal ha med en pysj jeg en myyyk en...Ellers hente settet,resten har de jo der....

Skrevet

Jeg tar ikke med noe til babyen jeg. Bruker det de har der, og far har fått i oppgave å kjøpe hentesettet. Noe han syntes var veldig kos sist. Det var bare en sånn pappa greie, noe han og bare han hadde tatt avgjørelsen på...

Ellers så får en jo gjerne endel gaver mens en er der, så der går jo an å bruke noe av det også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...