Gå til innhold

kjære MK73 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Er du midt i ruginga?? Følger litt med på deg Masse lykke til!!Håper det blir full klaff for deg, og at du kan gå sommeren i møte med voksende mage:):)

Mange klemmer fra meg til deg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slenger meg på denne jeg også. Har fulgt med deg MK73, håper at dette går veien for deg. Fikk også med meg at fryseggene dine gikk til grunne, det var jo kjempetrist. MEN, vi får satse på at det er TO gullegg i magen din...

klemer i bøtter og spann til deg :-)

Skrevet

Å, så snille dere er som roper på meg! Dere er nå noen go'inger begge to :-)

Tusen, tusen takk for lykkeønskninger! Jeg er i rugeprosessen, da, ognærmer meg heldigvis slutten på den (dvs frem mot et resultat).

Jeg skulle vanligvis ha fått mensen idag, på RD12 (har en gang før fått den senere, på RD15), men foreløpig er det ingen spor etter den annet enn litt lette murringer av og til og litt "nå kommer mensen snart"-følelse. Men det hadde jeg også da jeg testet positivt sist forsøk. Derfor tenker jeg at det fortsatt er håp, og jeg tar det dag for dag. Hvis mensen ikke kommer så planlegger jeg fortsatt å vente på blodprøveresultatene. Kommer mensen tar jeg nok en test får å være sikker på negativt resultat.

Blodprøve tar jeg fredag morgen, og på fredag ettermiddag faller dommen ;-)

Hvordan er det med dere to nå, da? Turva, dere har planlagt nytt forsøk, ikke sant? Hva med deg, snuppis?

Jeg henger ikke helt med på alle for tida, selv om jeg følger med dere to endel - jeg har prøvd å sitte mindre inne på BIM denne gangen, og synes egentlig det har vært fint (det tar sååååå mye tid, og behovet mitt blir litt mindre gang for gang).

Skrevet

Hei, MK73,

visste at dette er en nervepirrende uke for deg, og nå gikk jeg inn her for å sjekke om det var noe nytt :-) Så bra at mensen holder seg unna!!! Jeg prøver å nyte våren, sola og sommerplanene, men synes nok alt blir forstyrret av spray/sprøytestart/eggut-egginndato men starter på spray imorgen og føler jeg er på karusellen igjen...

Måtte lykken stå deg bi hele uka!

Skrevet

Tusen takk, Sarah! Skjønner at du er fokusert på forsøket - det blir jeg også like før oppstart - da er det planlegging for å få det til å gå opp ift jobb, eventuelle reiser etc.

Du skal ha uttak i midten av juni da? Tenk på den fantastiske feriestarten du kan få da! Lykke til! Det er vel snart på tide at vi får litt flaks også?

Store mager, tunikamote - her kommer vi :-)

Skrevet

Jeg har vært/ og er ganske lite på BIM for tida jeg også, men er nå inne og leser innimellom :-) synes det høres veldig lovende ut for deg MK73, følger kjempespent med på blodprøveresultatet på fredag!!!

Jeg for min del venter på fryseforsøk nr 2. Forrige innsett i desember gikk jo bare skeisen... mistet jo og måtte ha utskraping i slutten av januar. Har 4 egg igjen, så nå blir det innsett i neste syklus som blir i begynnelsen av juni en gang. Har ikke vært klar til å gå i gang med noe før nå, det er har vært en litt tøff periode.

Lykke til!

Skrevet

Äh.sä spennende MK73!!!dette ser jo lovende ut!!!!hold oss oppdatert!!!lykke lykke til!!!!...jeg sliter en del med triste fölelser etter MA og revisioen for 3 uker sida.dette er töffe greier og det vet jo du alt om!!!gräter när jeg tenker mye...venter på mensen när slik at jeg fär reservert uke pä Riksrn til hösten!!da blir det ICSI. Klem til deg fra ha

Skrevet

Jeg skal holde dere oppdatert, det kan du stole på :-)

Jeg skjønner godt at du har det vanskelig. Det tok faktisk tre måneder før jeg kom meg oppfra bølgedalen i vinter (jeg fikk en mye større reaksjon enn forventet), jeg håper det går mye fortere for deg. Blir godt å få planlagt nytt forsøk, da har du noe å se frem mot, og har en plan - det hjelper alltid meg.

Godklem fra meg til deg!

Skrevet

Her kommer en litt sen lykkeønskning....bedre sent enn aldri...hehe

Håper det beste for deg

Klemmer fra Emma*

Skrevet

Tusen takk, Emma - det er veldig godt å høre. Jeg har fortsatt ikke fått mensen, så det er fortsatt håp :-)

Skrevet

Venter spent på blodprøven din idag - det gjør kanskje du også, he he??? Håper du har skyhøye verdier og får twins i januar!!

Skrevet

Har vært innom her "tusen" ganger for å se etter deg i dag... håper på en postiv melding i løpet av ettermiddagen/kvelden... Tenker på deg!

Skrevet

Hei, Mia, og tusen takk for det :-)

Blodprøven er ikke før i morgen, så imorgen ettermiddag faller dommen.

Men ingen mens å spore - så det er da noe!

Skrevet

Tusen takk, Turva - det gjør godt å ha dere med meg! Imorgen kommer meldingen :-)

Skrevet

åååå, blinsgset litt med dagene her :-) selvsagt er det jo i morgen hihi... lykke til iallefall..

Skrevet

Hei igjen, MK73,

så utrolig bra med ingen mens ennå!! Det er da et godt tegn?!?

Håper det blir noen +'er i nicket ditt imorgen :-)

Skrevet

Oj så spennende !! Ønsker deg all mulig lykke til i morgen MK73, men dette virker da veldig lovende :-)

Skrevet

Så spennende MK73, ser du har vært igjennom noen runder så håper virkelig at dagen i mra blir en stor dag for deg.

Kan eg spørre deg litt om hvilken symptomer du har hatt mellom innsett og fram mot testing. Ser at noen har fått beskjed om at egget fester seg etter 2-3 dager.

Er på rugedag 7 i dag og har hatt en del smerter, spesielt fra rugedag 5, ganske onde tak innimellom og en del luftsmerter.. Har vært veldi rolig og avslappet til det første forsøket, men på rugedag 5 begynte tankan å svirre og humøret likedan.. I dag har eg no kommet meg ut å gå, i mra trur eg det blir sykling til jobb. Ser at med en gang eg ikke beveger meg litt så detter humøret ned..

Masse lykke til:-)

Skrevet

Takk for det, Sarah - vi får se imorgen :-)

Skrevet

Hei, Gitte! Åh, det nærmer seg jammen for deg nå - så spennende! Du gleder deg nok, tenker jeg :-)

Takk for gode ønsker, det varmer godt, og ja, jeg tillater meg å håpe litt idag.. så blir det noen nervepirrende timer imorgen før jeg får svaret.

Har ikke testet hjemme og kommer ikke til å gjøre det heller...

Skrevet

Hei, Senjajente!

Selvsagt kan du spørre :-) Da jeg ble gravid i høst hadde jeg ikke mye symptomer. Jeg hadde litt murringer underveis, noen små stikk i magen av og til og endel tretthet. Jeg hadde ikke noen festeblødning og heller ikke noen klare festesmerter. ..så kom menssmerter til vanlig tid, men uten blødning, og da var jeg gravid.

Denne gangen har jeg også hatt murringer (det har jeg forøvrig hatt endel av også alle gangene jeg ikke ble gravid) og tretthet. I tillegg har jeg den siste uken vært litt småkvalm av og til, på RD 8 var jeg veldig kvalm hele dagen - men jeg vet jo ikke om det kommer av det ene eller det andre. Ellers så er mensen som nevnt senere enn vanlig, så får vi se imorgen om det er tilfeldig eller om det henger sammen med en graviditet.

Det sies litt forskjellig om når egget evt fester seg, men jeg har hørt flere ganger at det er rundt 6-8 dager etter uttak/EL. Det er jo stor variasjon her også, og så varierer det hvor fort man utvikler HCG.

Smertene du har hatt kan godt være en indikator på graviditet, du skal ikke se bort ifra det (men min opplevelse er at mine smerter/murringer har kommet litt uavhengig av resultatet av forsøket - for meg var det ingen klar forskjell før jeg fikk menssmerter uten mensen ved forrige forsøk.)

Det er lurt å prøve å roe seg og slappe av så godt som mulig, men jeg vet at det ikke er enkelt. For meg har det faktisk blitt lettere etterhvert, men jeg ønsker jo ikke at noen skal holde på like lenge som meg eller lenger. Jeg vil at dere skal bli gravide alle sammen så fort som mulig!!

Skrevet

..og jammen gikk det ikke i boks :-)

Foreløpig termindato er 21.01.2010 (første gang jeg har skrevet det, ser at det ble en litt morsom dato..). Nå skal jeg bare gjøre det jeg kan for å holde på spiren(e) helt frem til det!

Tusen takk for varme og gode ord!

Skrevet

Åh, så kult!! Gratulerer - det ordner seg for snille jenter som aldri gir opp!!! Ta vare på deg selv!

Skrevet

Åhhh- spennende! Er innom her av og til for å se hvordan det går med deg, og nå skal jeg virkelig krysse fingre og tær for at det går veien denne gangen!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...