FrøkenJ Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Apotek eller vanlig butikk? og går det ann å gi malt i grøt samtidlig som snuppa får sviskemos?
rikedaspike Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Du får kjøpt det i vanlig dagligvare butikk, der hvor tran og kosttilskudd står. Meny butikk har det i alle fall. Bedre å ta en ting om gangen...malt er jo nokså effektiv- har det i flaske her og - 1 teskje er nok...! For mye malt kan gi mageknip og gulping ...
FrøkenJ Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 Okey.Tusen takk for kjapt svar. Sliter veldig med hard mage. Stakkars liten gråter sine modige tårer hver gang det kommer litt..(og det er ofte). Men da kjøper jeg malt og slapper av med sviskemosen i 1. omgang.
Hakkamella Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Vil anbefale at du begynner forsiktig med malt!!!! Begynn med ca 1/2 ts pr 200 ml melk/mat og øk ettersom du ser om den hjelper på magen eller ikke. Min datter får VELDIG vondt i magen og diare når hun får 1 ts pr 200 ml (anbefalt fra nyfødt intensiven). Men med 1/2 ts eller mindre kan det gå bra, selv om jeg har valgt å ikke bruke den mer pga magevondtene hun får av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå