lilleღpersille Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Nå har vi gjennomført 3 dagen med nattavvenning. Både pupp og fra å ligge i mamma og pappas seng. Merker det har blitt bedring, og sov hele 7 timer fra hun la seg i går kveld i strekk! Og det har aldri skjedd før. Etter dette ble det litt hyppigere oppvåkninger, men roet seg greit med smokken. Litt av problemet er at det er lyst kl 04 og 4.30 var hun ferdig å sove for i natt, men jeg sto på mitt og hun sovnet etter en time igjen. Tanken er vel at det er så lett å ta henne opp i min seng for å få sove litt til på morgenen, men det er jo det hun skal vennes bort fra. Hun er forresten 9mnd i neste uke. Hvordan går det med dere?
rikedaspike Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Hei! vi har flytta jenta vår på egen rom og nå mangler det bare at hun sover hele natta uten å få flaske og oppmerksomhet....! Hun er 10 mnd. i morgen :-) Ja det med lyset er en ting men verre er å få samlet overskudd til å gjennomføre nattavvenningen....!Ble så desperat at jeg sov på gulvet ved siden av sprinkelsengen i går da hun absolut ikke ville sove etter kl. 4....!
lilleღpersille Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 Ja, det overskuddet har jeg lenge ventet på og utsatt og utsatt... Har lenge tenkt på nattavvenning fordi vi har kjørt oss fast i et mønster som jeg er overbevist ikke ville gått over av seg selv. Så nå kastet jeg meg ut i det! Er overrasket over hvor lite gråt det har vært. Kun natt til i går at hun holdt det gående i 15-20min og da var hun sint! Tidligere har det vært slik at hun kun har hatt korte soveperioder på natt og våkner for pupp og kos. Da har selfølgelig den "svake" og trette mammaen kapitulert og tatt henne opp i senga. Og slik har det blitt. Så håper hun lærer hvor hennes plass er og at man skal sove i lengre økter, helst hele natta;) Blir spennende å se hvordan neste natt blir! Lykke til videre!
rikedaspike Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 takk takk - i like måte ;-) jaja skjønner jo at det nytter ikke å vente ... det er bare å begynne....! Føler og at vi har ventet lenge nok- nå tar vi natten tilbake her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå