Sistah*G07*J09* Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 sønnen min på 20mnd har en venninne i barnehagen. Hun er 5år, og har passet på han og lekt masse med han helt siden han begynte i barnehagen i høst. Stortsett hver gang jeg kommer for å hente han eller levere han, så er hun ikke langt unna. Ped.lederen sier også at de er perlevenner og hun er liksom "storesøsteren" hans som passer på han. Hun leker mye med han i sandkassa og tar han med seg på sykkeltur på disse dobbelsykklene de har i barnehagen. I dag da jeg leverte han, viste det seg at hun hadde bursdag. Å så tenkte jeg at jeg hadde lyst til å kjøpe en bursdagsgave til henne, fra sønnen min liksom, som hun kan få når jeg skal hente han i ettermiddag. Er det liksom greit?? tenkte å bare kjøpe en liten billig ting.
yasmina Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Det hadde ialelfall jeg bare syns var kos Er kjekt med en positiv oppmerksomhet naar hun har vaert saa god mot han.
Sistah*G07*J09* Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 å da kommer spm.... hva i allverden skal jeg kjøpe?? va liker jenter på 5 år??
camilla^ Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Strikk, spenner og slike hårting er hva mine jenter i den alderen har tatt godt i mot når de har fått. Så er det vår, så da er hoppestrikk, hoppetau, sprettballer og andre slike uteaktivitetsleker kjekke. Små dukker, polly pocket, barbie, petshop og slike små leker er stas her i huset. jo mindre det er jo mer stas er det virker det som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå