Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Når jeg ser meg i speilen nedentil, så ser jeg liksom en klump i skjedeinngangen. Ser ut som noe kjøtt greier. Er dette noe som skal trekke seg sammen igjen? Hvorfor kommer det sånn? 3 mnd siden fødsel.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 a) fremre skjedevegg bakre skjedevegg c) livmormunnen d) noe som er sydd rart/ikke sydd bra c) eventuelt Etter 3 md er det en viss fare for at det kan bli der i større eller mindre grad. Den største sammentrekningen skjer de første 6 ukene. Men man er ikke å regne som helt ferdig "sammentrukket" før det har gått et år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå