moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg sover helst i evadrakten min, men noen ganger i trusa når vi er på besøk. Spesielt om jeg er på besøk alene. Hvis jeg er på hyttetur eller hotell med andre er det frem med singlet og bestemortrusa =) Når storesøster sover i vår seng under sin egen dyne pleier jeg også å ha truse på.
yasmina Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Siden senga vaar pleier aa bli ganske full i loepet av natta saa sover jeg med singlet og en shorts/bukse. Litt ogsaa siden vi har maid i huset og ungene gjerne lar soveromsdoera vaar staa aapen.
metaMORfose Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Evadrakten er bra, men hvis et av barna har en urolig natt har jeg gjerne på truse. Egentlig er det som hos Moota her også)))
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Truse og singlet, har en på 4 som koser i senga til mamma/pappa i 5 min hver morgen før vi står opp.
Vinden blåser Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 trusen er på...ellers så er det litt avhengig av sted og tid..er vi på besøk eller har besøk er minimum BH'en på, om ikke singlette eller tskjorte...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Samme her som hos moota, Mor 75, og metaMorforse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå