Gå til innhold

Sover du i nattøy?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover helst i evadrakten min, men noen ganger i trusa når vi er på besøk. Spesielt om jeg er på besøk alene. Hvis jeg er på hyttetur eller hotell med andre er det frem med singlet og bestemortrusa =)

 

Når storesøster sover i vår seng under sin egen dyne pleier jeg også å ha truse på.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden senga vaar pleier aa bli ganske full i loepet av natta saa sover jeg med singlet og en shorts/bukse.

 

Litt ogsaa siden vi har maid i huset og ungene gjerne lar soveromsdoera vaar staa aapen.

Skrevet

Evadrakten er bra, men hvis et av barna har en urolig natt har jeg gjerne på truse. Egentlig er det som hos Moota her også:))))

Skrevet

Nei, sover i truse.

Skrevet

samme som moota og metaMorforse ;)

Skrevet

Truse og singlet, har en på 4 som koser i senga til mamma/pappa i 5 min hver morgen før vi står opp.

Skrevet

Sover med truse

Skrevet

trusen er på...ellers så er det litt avhengig av sted og tid..er vi på besøk eller har besøk er minimum BH'en på, om ikke singlette eller tskjorte... :)

Skrevet

Samme her som hos moota, Mor 75, og metaMorforse.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...