Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 I dag skal pappa begraves ,og jeg gruer meg veldig .. Jeg har ikke hatt noe sorg reaksjon enda ,fordi det har vært så mye og ordne av praktiske ting ,som begravelse ol ,så jeg har ikke hatt så mye tid til å tenke på det . Men jeg går bare å venter på reaksjonen ,og den kommer helt sikkert i begravelsen ... Syns det er så uvirkelig at jeg aldri skal få se pappaen min igjen
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Begynte nesten å grine av dn siste setningen din. Jeg har ikke mistet mine foreldre - men jeg har mistet begge bestefedrene mine. Jeg begynner å hulke og virkelig gråte når kisten senkes og jeg tenker den setningen du skrev over. Jeg sender deg en stor trøsteklem. Lev på minnene du har om den flotte faren din. Han som har oppforstret deg og fått deg til å bli den kvinnen du er idag! Annet enn det kan jeg ikke si, dagen blir ikke lettere uansett. Ta vare på minnene om faren din og fortell lille william om hvor flott han var Lykke til og sender en kondolanseklem. Mvh
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Jeg mistet mammaen min for 3 år siden, da var jeg 15 og jeg føler ennå at mamma bare er på "ferie" og kommer tilbake når som helst. Husker begravelsen og den dagen hun døde som om det skulle vært igår, og det er utrolig trist og enda mer vondt fordi det er en forelder man har vokst opp med. Det beste er å bruke mye tid på seg selv, få tårene og sorgen ut istedenfor å gå med sorgen kjempe lenge. Tar som regel lang tid før det synker inn, og jeg ønsker deg alt vel og lykke til i morgen. Kondolerer masse til deg og din familie. Mange varme trøstende klemmer.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2009 Tusen takk. Det var en veldig fin begravelse .
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2009 Det gikk greit ,men det var fryktelig trist og jeg gråt masse under begravelsen .
Juni prinsesse Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Det er godt å gråte masse! Så mye bedre enn å gå med det inni seg, for ut vil det på ett eller annet tidspunkt uansett. Jeg mistet min far veldig plutselig for 10 år siden, og jeg kan trøste deg med at det blir lettere med tiden, selv om sorgen aldri går over. Det er rett og slett ikke så mye man kan si på en dag som denne. Håper du har mye folk rundt deg som kan ta vare på deg og familien din, og så kommer det i hvert fall mange gode tanker fra meg og mine!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå