Frøken Linn Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Hvor tette er de?? Begynner å lure på om jeg kanskje kan være gravid igjen.. Og mini er jo bare 6 mnd.. Hmm. Må nok ta meg en liten test en dag gitt.. =)
Mamman til M&E Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Det er 21 mnd mellom mine, ble gravid igjen litt før førstemann ble et år. Lykke til med testingen :-)
Mjølkekua Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Åj, så spennende :-) Du må fortelle oss hvordan det går! Det er 17 mnd mellom min bror og søster. Mamma var i fornektelse helt til hun var 6 mnd på vei. Hun kunne ikke tro at det var mulig (fikk aldri mensen tilbake og hadde ikke helt planlagt en til så raskt). Det var nok litt slitsomt med to så tette, min bror var en håndfull som var høyt og lavt - veltet lillesøsteren sin ut av vippestolen etc. Men de hadde supermasse gøy sammen også, og lekte godt sammen når de ble litt eldre. Du får ta vare på deg selv hvis du er gravid da. Husk at du ikke må bære så tungt, og at du nok trenger litt mer hvile selv om mini krever sitt. Jeg kjenner jeg nesten er klar for å gå gravid igjen.. men er nok greit å gifte meg først (har jo kjøpt dyr kjole og alt som det ikke er plass til så mye mage i), og kanskje er det en ide å få igjen mensen... :-)
Frøken Linn Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2009 Jeg vet ikke helt hva jeg skal håpe på heller. Det er jo koselig med liten venn, men det blir jo slitsomt med to små også.. Det er jo ikke akkurat planlagt heller da.. Mage følelsen min sier jeg er gravid, men hodet sier nei nei nei.. Det er for tidlig.. Men abort er ikke aktuellt!! Mini er jo bare 6 mnd, så det blir jo sikkert 15 - 16 mnd mellom dem da.. Men krysser fingrene på tur til apoteket i dag.. oXo
Mjølkekua Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Jeg venter spent på å høre om magefølelsen din er rett... Tror jeg hadde løpt bort på apoteket hvis det var jeg som følte det sånn (synes det var hysterisk spennende når jeg "ikke visste" at jeg var gravid. Jeg håper jeg har fått igjen mensen i september. Da tror jeg nesten jeg kommer til å kjøre på igjen, hvis jeg er så heldig :-) Har lyst på 3 barn.
Tante Gustava Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Jeg ble gravid når lillemann var 6 mnd. Han er nå 1 år, og jeg er nesten 6 mnd på vei. Blir 15,5 mnd mellom mine Jeg fikk panikk når testen var positiv, dette var jeg virkelig ikke klar for! Men når det verste sjokket har lagt seg, så ser jeg bare mer og mer fordeler. Ja, det blir fryktelig travelt den første tiden, men jeg tror det vil være mer avlastende når de blir eldre, de har jo alltid hverandre Dessuten så blir vi jo fortere ferdig med bleieperioden, i stedet for å vente til eldstemann er 4 år for så å begynne på nytt igjen (hvis vi ikke går for flere etterhvert da....). Formen min er faktisk bedre under dette svangerskapet enn den var sist, antagelig fordi jeg fortsatt er hjemme med lillemann. Er jo jobb det også, men betydelig mindre stressende enn den "vanlige" jobben min (sykepleier). Mer sliten i ryggen pga det blir jo endel løft etc, men ikke verre enn at det foreløpig går veldig fint i alle fall Lykke til med testinga Jeg må innrømme at jeg er veldig spent selv på hvordan det blir når lillebror kommer ut, men satser på at det blir like fint som vi prøver å si til oss selv at det kommer til
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 har 15 mnd mellom mine to små hun minste er bare 2 uker enda da,men hittil har det gått veldig bra! lykke til!!
Frøken Linn Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2009 Da var det gjort, og testen var negativ.. Det er jo egentlig like greit, men litt trist også. Men tiden er ikke helt inne for det, og vi skal prøve på en liten en til om en stund. =) Greit å få tilbake kroppen sin først, og så kan jeg låne den bort igjen etter det.. =) (Jeg kan nok ikke stole helt på denne magefølelsen min gitt, for den stemmer jo ikke..)
Mamman til Charlotte Mille Skrevet 12. mai 2009 #10 Skrevet 12. mai 2009 Må bare si dette! Dere 2 barnsmødre en jammen flinke! Tenk å håndtere 2 barn,en mann,et hjem å en tonn med klær!! Jeg vil bare si at dere skal ha all ære for å være så gode mødre! Det er en svær jobb å være mamma å være hjemme!! STÅ PÅ!
Mjølkekua Skrevet 13. mai 2009 #11 Skrevet 13. mai 2009 Nei, min magefølelse er det også så som så med :-) Da kan du vente litt til som du først tenkte, så kommer det sikkert en liten en i løpet av neste år kanskje? Da kan det til og med være vi møtes på BIM :-D
Frøken Linn Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 13. mai 2009 Håper det ikke blir så veldig lenge til det kommer en liten en, men det blir nok å vente litt ja.. Men kanskje til neste år en gang.. =) Vil jo ha de tette da, en liten leke kamerat.. =) Når planlegger dere da, eller planlegger dere ikke helt enda? Vi ses sikkert på BIM vi, jeg var nå der da jeg var gravid, og blir sikkert der neste gang også.. ) Ha en god natt.
Mjølkekua Skrevet 14. mai 2009 #13 Skrevet 14. mai 2009 God morgen :-) Jeg skal gifte meg i september, så skal nok vente til etter det (har lyst til å drikke champagne og vin og føle meg smekker i min alt for dyre brudekjole).. også avhenger det av når jeg får igjen mensen, og om man kan bli gravid igjen ikke minst! Men, er alle forhold på plass, så hadde jo september vært en fin måned å bli gravid på da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå