Gå til innhold

Faen, så DEILIG! :-)))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste oppgave er ferdig, klar for levering i morgen. Og jeg er nyutdannet førskolelærer:-))))

En hel sommer UTEN oppgaver, lesing på kveldene og jeg har et liv igjen. Halleluja:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!!

Husker følelsen.... var ferdig spl i 2007.. det er deilig..!!

Skrevet

Har gått sykepleien jeg også. Lykke er kortvarig da. Rett på master deltid ved siden av full jobb. Nå skal jeg i hvert fall nyte en hel sommer uten å lese på kveldene. Snakker om luksus:-))))

Skrevet

Ups, takk, forresten:-) Hadde ikke trodd jeg skulle få den følelsen, men nå er jeg faktisk veldig glad. Mest for å få litt fri igjen.

Skrevet

Oi, gratulerer! :o)

Nyt følelsen!

Jeg håper jeg kommer i mål snart med siste året av Allmennfagen, så over til en mer spesifikk vei for å få en utdannelse og en "tittel" :o)

Får litt dårlige vibber av å se deg skrive "oppgaver, lesing på kveldene og jeg har et liv igjen" - men jeg antar det er verdt det i lengden ;)

Nok en gang: Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg satser på at det er jeg som sitter med denne følelsen om et år;) Men som allmenlærer og ikke førskolelærer, da...

Desverre blir nok min lykke like kortvarig som din, for jeg skal også rett over på master, men allikevel; bare det å vite at man ikke MÅ studere, og at man allerede har en grad, må vel være deilig?

Har forresten gått sykepleie jeg også;)

Skrevet

Gratulerer! Så deilig da! :D

Skrevet

Gratulerer så mye:)Det må være kjempedeilig;o)

Selv har jeg 4 år igjen:-/Så jeg er litt misunnelig på deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...