Tøysetipp Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Siste oppgave er ferdig, klar for levering i morgen. Og jeg er nyutdannet førskolelærer:-)))) En hel sommer UTEN oppgaver, lesing på kveldene og jeg har et liv igjen. Halleluja:-)))
De tre gull Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Gratulerer!!!! Husker følelsen.... var ferdig spl i 2007.. det er deilig..!!
Tøysetipp Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 Har gått sykepleien jeg også. Lykke er kortvarig da. Rett på master deltid ved siden av full jobb. Nå skal jeg i hvert fall nyte en hel sommer uten å lese på kveldene. Snakker om luksus:-))))
Tøysetipp Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2009 Ups, takk, forresten:-) Hadde ikke trodd jeg skulle få den følelsen, men nå er jeg faktisk veldig glad. Mest for å få litt fri igjen.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Oi, gratulerer! ) Nyt følelsen! Jeg håper jeg kommer i mål snart med siste året av Allmennfagen, så over til en mer spesifikk vei for å få en utdannelse og en "tittel" ) Får litt dårlige vibber av å se deg skrive "oppgaver, lesing på kveldene og jeg har et liv igjen" - men jeg antar det er verdt det i lengden Nok en gang: Gratulerer!
FrøkenSprøken Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Gratulerer så mye! Jeg satser på at det er jeg som sitter med denne følelsen om et år;) Men som allmenlærer og ikke førskolelærer, da... Desverre blir nok min lykke like kortvarig som din, for jeg skal også rett over på master, men allikevel; bare det å vite at man ikke MÅ studere, og at man allerede har en grad, må vel være deilig? Har forresten gått sykepleie jeg også
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Gratulerer så mye:)Det må være kjempedeilig;o) Selv har jeg 4 år igjen:-/Så jeg er litt misunnelig på deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå