Gå til innhold

kan man reagere allergisk på babyolje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste fått noe utslett på begge armene. Det begynte først rett ved siden av begge albogene, men har spredt seg til over hele armen på begge armer. nesten sånn gåsehudaktig rødt utslett som klør. er så utrolig rart..fikk nye utslett i dag på kanten av armhulen/nesten på skulderen og på ene puppen?! noen som har hatt noe lignende?

jeg tenkte det kunne vere natusan sin babyolje jeg har reagert på siden jeg ikke finner noen annen forklaring..siden jeg har fra før brukt libero sin olje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finner du jo fort ut, ved å slutte med Natusan sin olje. forsvinner det da, så kan det jo være den.

Ellers så er det ikke sikkert du finner en forklaring, selv om det ikke skulle være oljen;)

Skrevet

er den parfymert da? jeg har hypersensitiv hud, og natusan babyolje uten parfyme er ett av de produktene jeg kan bruke uten å reagere.

Skrevet

Jeg har alltid reagert kraftig på det meste av Natusan sine produkter. Babyoljen får jeg akkurat slike utslett av. De klør som f**! Lotion og såpe har jeg også reagert på derfra...

Skrevet

Jeg og eldste dattra mi reagerer på natusan sine produkter, uansett om de er med eller uten parfyme. En av de få kremene jeg kan bruke har parfyme i seg, så sammenhengen er ikke helt logisk.

Har hørt at natusan sine oljer ikke er vegitabilsk, slik at den oljen tetter porene. Vegitabilsk olje tetter ikke porene, så de er bedre. Leger og helsesøstre jeg har hatt har anbefalt å bruke vanlig olje, altså "matolje" solsikkeolje, rapsolje luker ikke så de er geniale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...