Gå til innhold

hva syns dere om meg som mor når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg skal jobbe fire kvelder i uken (15-21.30) en uke, og den neste uken to kvelder?

har en datter på 3,5 mnd.

hun blir hjemme med pappaen, og selfølgelig med meg til 15.00.

(ammer ikke)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noe galt i det. Hvorfor skulle det vært så grusomt?

Skrevet

Du kunne for min del hoppet baklengs og driti uten at jeg hadde lettet et øyelokk.

Så mye vet jeg om deg som mor.

Skrevet

Ser ikke noe galt i deg. Regner med dere trenger pengene, og da er vel den løsningen bedre enn å sende ungen til dagmamma, og du i full jobb??

Lykke til!

:o)

Skrevet

Det måtte jeg gjøre 5 dager i uka. Hadde også en på 3 mnd den gangen. Jeg likte det ikke, men måtte. Bor i USA, så jeg hadde ikke noe valg, dessverre.

Men jeg skiftet til nattvakter når nestemann kom, fordi jeg syntes det var mye bedre for egen del. Ble jo til at jeg så mine større barn mere, da.

Skrevet

Er vel ikke noe galt i det. Pappan har like mye rett til å passe barnet som mor, så det bare er flott at pappaen og barnet får litt alene tid uten at mor er i nærheten.

Selv så jobbet jeg sommeren etter jeg fikk barn, ikke pga at jeg måtte men ungene hadde gått av at jeg kom meg litt ut av huset. Så mens far hadde sommerferie jobbet jeg. De var strålende fornøyde de på jobben min, for da ble det litt enklere med ferieavvikling. Jeg ammet, men spiste litt flaske innimellom, men ingen problemer med at de kom på jobb for en liten ammepause.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...