Gå til innhold

Middagstips for tirsdagen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wok med kylling........

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Skrevet

Pitabrød med salat og skinke eller noe annet godt ;)

Fiskeboller i hvit saus med gulrot, potet og bacon

Ovnsbakt laks med potet, agurksalat (og litt rømme)

Pannekaker

Wok

Kjøttboller i fløtesaus

 

:)

Skrevet

Uuuuusjjjjj................fiskeboller......"brekker meg"

Det er jo rusk samlet opp av gulvet det.

Skrevet

nå var det vel heller ikke du som spurte? ;)

 

 

Skrevet

Nei, me du var så heldig at jeg svarte:-,)

"blunk blunk"

Skrevet

hehe..fiskeboller er godt det..men..hmm...

 

kanskje fiskekaker??med potet og makaroni??

da blir vel ungene glad da..tror jeg.. :S

Skrevet

Ingenting er bedre enn ovnsbakt FERSK fiskefile, ikke slike boller og kaker dere snakker om damer.........

Aaaaaaahhhhh..............

Skrevet

har unger som ikke vil ha fisk..,men fiskekaker og fiskegrateng gjør susen ;-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...