Kjøttpølsa Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Wok med kylling........ Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
trompetisten Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Pitabrød med salat og skinke eller noe annet godt Fiskeboller i hvit saus med gulrot, potet og bacon Ovnsbakt laks med potet, agurksalat (og litt rømme) Pannekaker Wok Kjøttboller i fløtesaus
Kjøttpølsa Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Uuuuusjjjjj................fiskeboller......"brekker meg" Det er jo rusk samlet opp av gulvet det.
Kjøttpølsa Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Nei, me du var så heldig at jeg svarte:-,) "blunk blunk"
Vinden blåser Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2009 hehe..fiskeboller er godt det..men..hmm... kanskje fiskekaker??med potet og makaroni?? da blir vel ungene glad da..tror jeg.. :S
Kjøttpølsa Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Ingenting er bedre enn ovnsbakt FERSK fiskefile, ikke slike boller og kaker dere snakker om damer......... Aaaaaaahhhhh..............
Vinden blåser Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2009 har unger som ikke vil ha fisk..,men fiskekaker og fiskegrateng gjør susen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå