Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg syntes det er deilig for ånden og forfriskende til tider.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Det har gått litt i perioder, men nå, nei. Det er vel mange år siden sist jeg kom på det. Men jeg har alltid ricola eller noen andre drops i bilen. Føler jeg blir litt piggere når jeg er ute og kjører da.
metaMORfose Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Aldri tyggis, jeg blir så sulten av det, og jeg er ikke noe god på å være sulten ))) Som Moota er jeg også avhengig av drops når jeg kjører bil, veldig godt å høre at vi er flere. Mannen min ler nemlig av meg...
Lene~mor til tre Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Nei det er svært sjelden jeg tygger tyggis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå