Gå til innhold

Bruker dere mye tyggis?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes det er deilig for ånden og forfriskende til tider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har gått litt i perioder, men nå, nei. Det er vel mange år siden sist jeg kom på det. Men jeg har alltid ricola eller noen andre drops i bilen. Føler jeg blir litt piggere når jeg er ute og kjører da.

 

 

Skrevet

Aldri tyggis, jeg blir så sulten av det, og jeg er ikke noe god på å være sulten :)))) Som Moota er jeg også avhengig av drops når jeg kjører bil, veldig godt å høre at vi er flere. Mannen min ler nemlig av meg...

Skrevet

Nei det er svært sjelden jeg tygger tyggis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...