Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Noen som har den? Akkurat fått i posten, ikke testa ut enda. Kan jeg ikke ha ungen med ansiktet ut fra meg???
Kjøttpølsa Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Ergo? Hva faen....... her er jeg ego og lar ungen gå selv.:-,)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Den har jeg og den har vært suveren i mange år. Det er ikke meningen å ha ungen med ansiktet fra deg nei. Men det er en vanesak og bryr ikke barnet noe særlig Du kan ha barnet på magen, på ryggen og på siden. Lykke til med din ergo:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Min kan iallefall ikke gå, han er bare 3 mnd vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå