manne86 Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 flere som vil kreve dette etter en uke på overtid??
ajnur Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 jeg har lest så mye om sånt i media, så jeg ville krevd det etter en uke på overtid...
lillemeg:) Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 På "mitt" sykehus velger vi selv om vi vil bli satt igang 7 dager etter termin:) DET er jeg veldig glad for...
Noddy78, en av hver! Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Jeg ble satt i gang sist og vil for alt i verden unngå det nå. Rier hvert 3. min i 48 timer uten at åpningen ble noe større enn jeg hadde hatt de siste 5 ukene.... Var utslitt da fødselen endelig startet. Håper på å komme igang av meg selv denne gangen, men skjønner at dere ikke vil vente lenger også. Vanskelig det der. Tenker å prøve akupunktur denne gangen, går til modning, men vet de har noen nåler for igangsetting også...må høre om hun gjør sånt ;-) Lykke til!
Lystpåentiljeg Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Jeg er i gang med 2. uken på overtid nå - og har altså ikke krevd det. Har igangssetting den 21.5. Har spurt om risikoen ved å gå over, men siden jeg hadde ctg i går, og UL - der fostervannsmengden var god, og alt så bra ut, hjerterytme osv - så kunne de ikke se at det skulle være noen risiko i det hele tatt. Jeg kjenner bevegelse hver dag, men sa i fra at det er mindre nå enn før. Skulle jeg bli redd/i tvil så ringer jeg sykehuset og sier det som jeg føler det. Om de tar hensyn, aner jeg ikke. 17. er vel dagen da de vanligvis setter i gang der jeg skal føde, men skjønner jo godt at det ikke skjer - hadde ikke ønsket det selv heller.
veldig klar:) Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 hei lillemeg! Hvilket sykehus skal du føde på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå