frk Nilsen Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Leverpostei og rødbetsalat Port Salut Løvtynn kalkunskinke med franske urter Philadelphia Kryddersalami
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 varierer stort sett mellom løkrull og løvtynn pepperskinke
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Ristet brød med brelett. Evt kanskje også nugatti. Jeg er kresen og sæææær når det gjelder pålegg. Ellers kan jeg putte brødskiva med ost og ketchup inn i ovnen/microen - batre osten blir smeltet. Altså smeltet... En sjelden gang kan jeg lage eggehakk/eggesalat eller stekt/kokt egg. Med majones. Det er stort sett det jeg spiser på brødskiva...
IreneogBirk Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Vita lett smør, agurk skiver og aromat krydder. Brunost Fiskekaker Makrell i tomat banan egg (stekt,kokt,eggerøre, eller en spennede omelett) vita lett smør med epleskiver og peppermix på nydelig=)
ToPrinsesser<3 Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Geitost Servelat eller løkrull, gjerne med sprøstekt løk på Røkt laks/ ørret Sunda Sjokade Serrano skinke/ Birkebeiner skinke Gräddost Vossafår Syltetøy
Tommage♀♂ Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Diverse kokte pålegg av svin og kylling Leverpostei med agurk gulost Kavli jalapeno smøreost eller skinkeost egg En sjelden gang prim laks med sitronpepper fiskepudding og agurk
mettemor :) Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 leverpostei med agurk hvit ost med bringebærsyltetøy skinke med agurk + tomat epleskiver falukorv i skiver med sånn kjøtt og grillkrydder fra knorr salami nugatti når jeg får sjokoladesug rekesalat
Arb.ledig husmor Skrevet 11. mai 2009 #9 Skrevet 11. mai 2009 For tida går det mest i Nugatti Air, "barne-leverposteien" fra stabburet m/agurk, fårepølse m/agurk og brunost...
MinnieMe Skrevet 11. mai 2009 #10 Skrevet 11. mai 2009 banan! har dilla på det om dagen... ellers: brunost krydderost med agurkskiver eple skjært i skiver philadelphiaiost naturell skinke med italiensk salat er litt matlei jeg også, så brødskiva blir stadig "vraket" til fordel for frokostblanding (axa frukt er best) med yoghurt og biola.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 11. mai 2009 #11 Skrevet 11. mai 2009 banan ost, skinke og majones makrell i tomat
-MtG- Skrevet 11. mai 2009 #12 Skrevet 11. mai 2009 Makrell i tomat Kaviar Norvegia Kokt skinke og agurk Leverpostei og agurk Cottage cheese blandet med naturlig lett blåbærsyltetøy Spiser ikke så mye brød da, men har dette på knekkebrødet:) Ellers spiser jeg mye havregryn blandet med linfrø, knust knekkebrød, bananbiter, frosne blåbær og lett yoghurt. Nam nam. Har jeg ikke banan så putter jeg oppi litt rosiner:)
Kjøttpølsa Skrevet 11. mai 2009 #13 Skrevet 11. mai 2009 Spiser ikke brød. Leverpostei høres forferdelig ut og flykræsj stinker bare så dritt.
solita 06 Skrevet 11. mai 2009 #14 Skrevet 11. mai 2009 Brunost Jarlsberg m paprika Grov leverpostei m masse rødbeter periodespiser av Mills kaviar kokt egg m lett majones, tomat, pepper og basilikum (søndag) Hjemmelaget tunfisk salat m kapers og soltørka tomat Nordfjord skinke Spesial salami m rukkola og kapers Hjelper med litt rukkola, spirer, purre, paprika o.l på gulosten når en er lei :-)
-MtG- Skrevet 11. mai 2009 #15 Skrevet 11. mai 2009 Hva ville du fram til med det innlegget, kjøttpølsa? Var det råd til noen som er matlei?
Kjøttpølsa Skrevet 11. mai 2009 #16 Skrevet 11. mai 2009 Må jeg ha et mål med innleggene her også nå? Faen, brødskivetråden var den eneste som blinket foran meg:-,) og jeg tenkte..........veldig viktig for meg akkurat nå å fortelle at jeg IKKE spiser brød og hvilke pålegg jeg IKKE liker:-,)
-MtG- Skrevet 11. mai 2009 #17 Skrevet 11. mai 2009 Hehe, hvis det var SÅ viktig for deg så får vi si det er greit da:P
Vilja<3 Skrevet 11. mai 2009 #18 Skrevet 11. mai 2009 banan og syktetøy brunost og syltetøy kvitost og syltetøy:) kaviar og majones makrell og majones
Raych Skrevet 11. mai 2009 #19 Skrevet 11. mai 2009 Spiser veldig sjeldent brød. På knekkebrødet har jeg leverpostei eller brunost:) Hehe, ganske ensformig, men når jeg først har ett pålegg som jeg spiser så kan jeg spise bare det i flere mnd... Akkurat nå går det i leverpostei ettersom jernlagrene mine omtrent er tomme:(
signe maten Skrevet 12. mai 2009 #20 Skrevet 12. mai 2009 Har dilla på tunfisksalat med kapers. Deeilig! Ellers går det mye: Makrell i tomat Pølsepålegg i diverse varianter Hjemmelaga jordbær og bringebærsyltetøy, nå begynner det å bli tomt i frysen, men så er det snart ny sesong da! Egg i forskjellige former Tomat med salt og pepper og majones Agurk med salt og majones Leverpostei Og masse, masse melk innatt!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 12. mai 2009 #21 Skrevet 12. mai 2009 Salami med smør,majones og agurk. Mills ovnsbakte leverpostei med smør,majones og agurk. Hamburgerrygg med smør,stekt løk og agurk
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. mai 2009 #22 Skrevet 12. mai 2009 Hvitost med redikker Philadelphia med skinkepålegg Taffelost tomat Skinkepålegg med salat oppå
camilla^ Skrevet 12. mai 2009 #23 Skrevet 12. mai 2009 Gulost er det som oftes er på skiva mi, enten med jordærsyltetøy eller kaviar. Men nå om dagen så går det i jordbær med sukker. Kjøpte jordbær igår som smakte godt. Så nå har jeg og ungene fått dilla. Så nå må jeg i buikken og hamstre fler.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. mai 2009 #24 Skrevet 12. mai 2009 Kommer ann på hva jeg drikker;) Melk/sjokolademelk - Nugatti Kaffe - Hvitost med paprika, kjøttpålegg med masse majones og agurk Kakao - Brunost eller Hapå Vann - Leverpostei Te - Kokte egg
FanteGuri Skrevet 12. mai 2009 #25 Skrevet 12. mai 2009 Hvitost med agurk eller paprika eller kaviar eller tomat Leverpostei med agurk eller tomat Salami med agurk eller tomat Kokt egg Sjokade (bare på den ene brødskiva jeg får i meg før jeg skal på jobb om morgenen) Bortsett fra brødskive spiser jeg også endel Fitness & Fruits med lettmelk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå